۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

امام جمعه جم:

آیت‌الله رئیسی یک ملت بود

آیت‌الله رئیسی یک ملت بود

بوشهر- امام جمعه جم گفت: امواج انسانی در تشییع و تکریم شهید جمهور ثابت کرد که رئیسی یک ملت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت جانسوز شهدای خدمت اظهار کرد: به فرموده حضرت امیر (ع)، یکی از چیزهایی که انسان را عاقبت به خیر می‌کند احسان به مردم است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله رئیسی را عالم، مجاهد، مردمی، با کفایت، خادم‌الرضا علیه السلام، توصیف کردند و از صفات بزرگوار، فداکار، عزیز، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر خدمتگزار، صمیمی، مخلص و با ارزش برای وی استفاده کردند.

امام جمعه جم با اشاره به خدمات جهادی آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: امواج انسانی در تشییع و تکریم شهید جمهور ثابت کرد که رئیسی یک ملت بود.

وی با اشاره به شهید جمهور و درخشش در سیاست خارجی افزود: با مجاهدت «سلیمانی دیپلماسی» ایران شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

محمدی همچنین به سومین امام جمعه شهید تبریز شهید آل هاشم اشاره و بیان کرد: ایشان امام جمعه در تراز انقلاب بود و با مردمی بودن و حضور در غم و شادی مردم در کنار مردم و زیست عارفانه و مومنانه برای همیشه امام جامعه شد.

وی تصریح کرد: هر چند حادثه سخت و ناگواری بود ولی به عنایت حضرت حق و به فضل الهی با وجود رهبری الهی نورانی و حکیم و امتی آگاه خللی به تعبیر آقا در کار نظام نمی‌شود و این حرکت الهی با اقتدار ادامه می‌یابد.

امام جمعه جم با اشاره به سنگ تمام مردم ولایتمدار شهرستان جم افزود: از احساس عواطف و نمایش تعهد، قدرشناسی ولایتمداری و بصیرت مردم عزیز شهرستان و مسؤولان و کارکنان دولت ایران قوی با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در جای جای شهرستان از شب اول آن حادثه غم انگیز تاکنون برگزار و ادامه دارد و همچنین از دست اندرکاران برگزاری مراسم خاضعانه تقدیر و تشکر کرده و از همه اقشار، سنین صنوف و مجموعه و اشخاص قدر دانی می‌نمایم.

کد خبر 6117607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha