۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶

استاندار سمنان:

معتاد متجاهر در هیچ کجا از استان سمنان دیده نمی‌شود

معتاد متجاهر در هیچ کجا از استان سمنان دیده نمی‌شود

سمنان- استاندار سمنان طرح‌های پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در استان را مطلوب خواند و گفت: معتاد متجاهر در هیچ کجا از استان دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: امروز با اجرای طرح ساماندهی معتادان امروز در سراسر استان سمنان معتاد متجاهر دیده نمی‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد، تهاجم فرهنگی خاموش و یک تهدید نرم است، افزود: در راستای مبارزه با این مهم و پیشگیری از ابتلاء نوجوانان و جوانان باید آگاه و هوشیار بوده و راهکاری‌های حفاظتی و پیشگیری را به کارگیری شوند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در حوزه بازرسی و بازدیدها برای بحث مبارزه با مواد مخدر دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند، ابراز داشت: در پیشگیری از ابتلاء به اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر ظرفیت خیران نیز باید استفاده شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: از پتانسیل دهیاری‌ها برای بازرسی و نظارت در روستاها و جلوگیری از تخلفات احتمالی باید به بهترین شکل ممکن بهره گرفته شود.

وی افزود: توجه به آموزش و پرورش و نظارت بر مدارس و مصون نگاه داشتن دانش آموزان در خطر ابتلاء به اعتیاد و مواد مخدر امری و الزامی است.

کد خبر 6118250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha