۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

اولویت اصلی ما برگزاری آزمون سالم و بی حاشیه است

اولویت اصلی ما برگزاری آزمون سالم و بی حاشیه است

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اولویت اول برای آموزش و پرورش برگزاری آزمون سالم، بی حاشیه و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری ظهر شنبه در جلسه وبیناری ستاد برگزاری آزمون در اردبیل با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: چک لیست ۳۲ بندی حوزه‌های اجرا برای تمامی ۹۹ حوزه سطح استان تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد بررسی مجدد چک لیست‌ها توسط معاونت متوسطه و سنجش اداره کل انجام شود، خاطرنشان کرد: تمامی حوزه‌های آزمون آمادگی برگزاری آزمون استاندارد، بی حاشیه، مطلوب و ایده آل را داشته و بدین ترتیب استان اردبیل جزو استان‌های سبز در برگزاری آزمون‌های نهایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تمامی مدیران و رؤسا پای کار بوده و باید تمامی مشکلات موردی را تا فردا با هماهنگی اداره سنجش اداره کل رفع کنند، تصریح کرد: تمامی ادارات موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پاسخگویی مخاطبان در مورد امتحانات اقدام کنند.

صفری با تاکید بر اینکه معاونت پشتیبانی ادارات باید تمهیدات لازم از حیث سخت افزاری را داشته باشند، افزود: در صورت بروز مشکل در حوزه‌های آزمون بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی همچنین گفت: به منظور رفع مشکلات مطرح شده در گزارش امروز، رئیس منطقه باید با اداره سنجش و معاونت‌های مربوطه اداره کل در ارتباط باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای تأمین امنیت حوزه‌ها از لحاظ انتظامی باید در دستور کار حراست‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: انجام هر نوع مصاحبه و صدور بیانیه‌های غیرضروری توسط رؤسا ممنوع است.

صفری ادامه داد: با شروع آزمون هیچ بازرسی حق ورود به حوزه را نخواهد داشت و این کار تنها با هماهنگی قبلی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت لزوم انتخاب و تأمین نیروی جایگزین برای مراقبین و حفاظت آزمون در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: اولویت اول برای آموزش و پرورش برگزاری آزمون سالم و بی حاشیه و مطلوب است.

کد خبر 6118417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha