۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱

رییس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

اجرای طرح خدمات الکترونیک قضایی رایگان در ۵۴ نقطه محروم هرمزگان

اجرای طرح خدمات الکترونیک قضایی رایگان در ۵۴ نقطه محروم هرمزگان

بندرعباس- رییس کل دادگستری هرمزگان از اجرای طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی رایگان در ۵۴ نقطه محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم از سوی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، طرح ارائه خدمات الکترونیک قضائی جهادی رایگان در ۵۴ نقطه محروم استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه پس از سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان اجرای این طرح با شتاب هر چه بیشتر و به صورت مستمر در مناطق محروم و کم‌برخوردار هرمزگان عملیاتی شده است، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم دسترسی آسان مردم به ویژه در مناطق محروم به خدمات قضائی مطلوب است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح که با مشارکت کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان هرمزگان در حال انجام است، تسهیل دسترسی رایگان مردم به خدمات دستگاه قضائی است.

قهرمانی در ادامه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ارائه خدمات در این طرح جهادی که تمامی نقاط کم‌برخوردار استان را دربرمی‌گیرد، مقطعی نیست و به صورت مستمر در نقاطی که فاقد دفتر خدمات الکترونیک قضائی هستند، ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح خدمات الکترونیک قضائی جهادی رایگان طی روزهای اخیر در دو روستای فارغان و سرخون در حال انجام است، گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه، توجه به توانمندسازی فناورانه در ارائه خدمات الکترونیک قضائی به ویژه در نقاط کم‌برخوردار استان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دادگستری هرمزگان است که با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، کانون دفاتر خدمات الکترونیک و دیگر ظرفیت‌های موجود به‌منظور کاهش مشکلات مردم و ایجاد دسترسی آسان اقشار مختلف به عدالت انجام می‌شود.

کد خبر 6118632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha