۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱

برای سال جاری؛

بودجه آموزش و پرورش استان سمنان یک هزار میلیارد تومان است

 بودجه آموزش و پرورش استان سمنان یک هزار میلیارد تومان است

گرمسار - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال بودجه این اداره کل یک هزار میلیارد تومان است که بخش عمده آن در غرب استان صرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرمسار با حضور مسئولان، در مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: معلم باید دانش آموز را مانند فرزند خودش بداند.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر ما باید در تألیف کتاب‌های جذاب برای دانش آموزان کوشا باشیم، افزود: معتقد هستیم که می‌بایست فرزندان مان را زیر چتر انگاره‌های تربیتی خودمان پرورش دهیم و باید دانش آموزان را بر مبنای ساعت‌های شش گانه نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشورمان خودمان پرورش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان همچنین گفت: به صورت جدی پیگیر اقدامات مرتبط با آموزش و پرورش گرمسار هستیم و از مدیر جدید این مجموعه هم می‌خواهیم که در زمینه اجرای برنامه‌های تدارک دیده شده، اهتمام داشته باشد.

وزیری با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای آموزش و پرورش شهرستان گرمسار تدارک دیده شده است، تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمامی که در شهرستان گرمسار وجود دارد، از جمله پروژه استخر که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که تا پایان سال جاری استخر دانش آموزی شهرستان گرمسار تحویل مردم شود تا از آن بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در مقوله مدرسه سازی، غرب استان سمنان نیازمند توجه است، گفت: برنامه های خوبی در این زمینه در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان اندیشیده شده است.

وزیری با بیان اینکه سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار داشتیم این اعتبار را به هزار میلیارد تومان رسانده ایم و بخش اعظم این میزان نیز در غرب استان سمنان هزینه خواهد شد، تاکید کرد: برنامه‌های ویژه ای برای امسال تدارک دیده شده است.

وی در خاتمه ادامه داد: جمعیت زیادی در غرب استان سمنان وجود دارد جمعیت مهاجر از یک سو و رشد جمعیتی از سوی دیگر در کنار رشد کارخانه‌ها در گرمسار، نشان داده که می‌بایست توجه ویژه ای به آموزش و پرورش شهرستان گرمسار وجود داشته باشد.

کد خبر 6118715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha