۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۵

همزمان با روز حمایت از خانواده های زندانیان؛

جشن نسیم مهر در اردبیل برگزار شد

جشن نسیم مهر در اردبیل برگزار شد

اردبیل- همزمان با روز حمایت از خانواده های زندانیان جشن نسیم مهر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه شنبه در سالن اجتماعات آب منطقه ای اردبیل برگزار شد، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اردبیل اظهار کرد: این انجمن موسسه ای خیریه و عام المنفعه است که با کمک های مردمی و خیرین اداره می شود.

شهرام دهقانی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما حمایت از خانواده های زندانیان است تا بتوانیم دغدغه ها و مشکلات آنها را در حوزه های مختلف از رفع نیازهای مادی گرفته تا گره گشایی از مشکلات و آسیب های روحی، روانی و عاطفی برطرف کنیم.

وی حمایت از این خانواده ها را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و درمانی یادآور شد و بیان کرد: معتقدیم خانواده های زندانیان جرمی را مرتکب نشده اند که بخواهند تاوان بدهند بلکه این خانواده ها باید به نحوی مورد حمایت قرار گیرند تا شان و شخصیت آنها حفظ شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر انجمن ۷۳۱ خانواده زندانی را در شهرستان اردبیل تحت پوشش قرار داده تا مشکلات آنها را در ابعاد مختلف برطرف کند.

دهقانی با بیان اهداف فعالیت این انجمن گفت: صیانت از بنیاد خانواده و ایجاد امنیت و آرامش در بین اعضای خانواده و همچنین فرهنگسازی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به این خانواده ها جزو اصلی ترین این رویکردهاست.

وی ادامه داد: همزمان با روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان شاهد برگزاری جشن نسیم مهر در اردبیل هستیم و نظیر این برنامه در سایر شهرستان ها نیز برگزار شده تا با همراهی خیرین و آحاد مردم بتوانیم در رفع نیاز این خانواده ها گام موثری برداریم.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اردبیل افزود: معرفی ۱۶۰ نفر از این خانواده ها برای حرفه آموزی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای ۳۳۰ مددجو، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب مددجویان به تعداد ۱۹۰ مورد، پرداخت هزینه برق و آب مددجویان به تعداد ۳۲۵ مورد، تهیه و توزیع لوازم التحریر به تعداد ۴۶۰ مورد، البسه ۷۰۰ مورد و تهیه جهیزیه به تعداد ۶۵ مورد انجام شده است.

دهقانی از آزادی ۶۶ زندانی به همت انجمن در یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی در بین این خانواده ها توزیع شده و سایر خدمات فرهنگی و حمایتی را از این خانواده ها در طول سال شاهد بودیم تا از دغدغه آنان کاسته شود.

کد خبر 6118871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha