۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

اشتغال موجب توسعه اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه می شود

اشتغال موجب توسعه اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه می شود

سنندج_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، گفت: اشتغال دغدغه امروز کشور است که موجب توسعه اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه شنبه در اولین جلسه شورای اداری حوزه اشتغال در سال‌جاری که با حضور کارشناسان ادارات شهرستان‌های تابعه برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه بالگرد که منجر به شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و چند تن از همراهانشان شد، اشتغال را از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور شهید خواند.

وی با بیان اینکه دکتر رئیسی توجه ویژه ای به مقوله اشتغال به ویژه در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی داشتند، اظهار کرد: اشتغال، مسکن، جهاد تبیین و فرزند آوری از مهم‌ترین اولویت‌ها و رسالت‌های دولت سیزدهم بود.

پیشکاری با بیان اینکه وزارت کار به تنهایی متولی اشتغال در کشور نیست بلکه به عنوان دبیر خانه اشتغال، هماهنگ کننده بین دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها برای ایجاد اشتغال در کشور است، ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت‌های دولت و از مهم‌ترین مطالبات مردمی خواند و خواستار تعامل کارشناسان اشتغال ادارات شهرستان‌های تابعه با دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و فرمانداری‌ها برای توسعه اشتغال استان شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات منجر به تحول در زندگی و معیشت افراد متقاضی خواهد شد، بر نقش اداره کار در بازرسی و نظارت از طرح‌های اشتغالزا تاکید کرد و اظهار داشت: بازرسی از طرح‌های اشتغالزا و نظارت بر چگونگی پرداخت تسهیلات هم به دولت کمک می‌کند و هم روند جذب تسهیلات توسط متقاضیان را آسان‌تر خواهد کرد.

وی سیاستگزاری و برنامه ریزی در حوزه اشتغال را از اولویت‌های اداره کل کار استان خواند و از کارشناسان حوزه اشتغال استان خواست با تعامل بیشتر و بازرسی و نظارت آگاهانه، بسترهای ایجاد اشتغال در استان را فراهم نمایند.

پیشکاری خطاب به کارشناسان حوزه اشتغال ادارات شهرستان‌های تابعه، گفت: خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید و برای جلب رضایتمندی مردم و خشنودی پروردگار شبانه روز و جهادی کار کنید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید در توجه به معیشت جامعه، پرداخت معوقات کارگران، توجه به اصل سه جانبه گرایی و احصای واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل و مشکلدار، ضمن اظهار تأسف از حادثه بالگرد که موجب شهادت رئیس جمهور و جمعی از یارانش شد، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات موجب عزت و اقتدار کشور خواهد شد، اظهار داشت: خانواده کار و تلاش در استان کردستان نقش بسیار مهمی در مشارکت در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

پیشکاری با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و خانواده بزرگ کار و تولید استان خواست با حضور پر شور در انتخابات پیش رو، دین خود را به رئیس جمهور شهید و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم ادا نمایند.

کد خبر 6119003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha