۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۰

رئیس شورای شهر اصفهان:

آماده‌سازی زیرساخت برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

آماده‌سازی زیرساخت برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

اصفهان-رئیس شورای شهر اصفهان گفت: آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری انتخابات وظیفه همه ماست که مدیریت شهری نیز در این راستا نقش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اظهار کرد: یکشنبه گذشته ابتدا با خبر سانحه بالگرد و سپس با خبر شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهان او مواجه شدیم. یک هفته است که ملت ایران غرق در عزا است، البته رهبر معظم انقلاب فرمودند این تقدیر الهی نعمات و برکات فراوانی دارد. امیدواریم نعمات و برکات خون شهدای ابتدای انقلاب تا این شهید عزیز مشمول کشور و انقلاب شود.

وی بیان کرد: در ادامه، کار برای مسئولان سخت خواهد بود، باید با کوشش بیشتر خدمت کنیم و در همکاری با مجموعه دولت قدم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری انتخابات وظیفه همه ماست که مدیریت شهری نیز در این راستا نقش دارد.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در همه زمینه‌ها یار و همراه دولت جاری و آتی در جهت تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های کلان خواهد بود. همچنین برای به بهره برداری رساندن پروژه‌های نیمه تمام و تقویت مناسبات بین‌المللی که از ویژگی‌های شاخص دولت شهید رئیسی بود و همه اقداماتی که به آینده روشن نظام و انقلاب منتهی خواهد شد تلاش خواهد کرد.

نورصالحی با گرامیداشت یاد شهید آیت الله آل هاشم بیان کرد: او ششمین امام جمعه شهید کشور بود که امیدواریم مشی و راهش برای ما الگو قرار گیرد.

وی بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه در ۳۳ ماه خدمت بدون داعیه خدماتی انجام داد که مجموعه مناسبات بین‌المللی که رو به سردی و افول گذاشته شده بود رو به بهبودی رفت. بیش از ۶۵ هیأت بلندپایه از دولت‌های مختلف برای حضور در مراسم و عرض تسلیت در ایران حضور پیدا کردند و همه اینها مزد خلوص در خدمت و نیت این شهدا بود.

کد خبر 6119004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha