۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

نقش ورزش در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه

نقش ورزش در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه

شهرکرد- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه طی سالیان گذشته در استان توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش صورت گرفته که این امر می‌تواند موجب ارتقای سطح سلامتی افراد جامعه شود.

محمود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد دو سالن ورزشی در بخش ناغان توسط خیرین، اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته خیرین در چهارمحال و بختیاری به حوزه ورزش ورود پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های اداره‌کل نوسازی مدارس استان در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی، افزود: بخشی از حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برعهده اداره‌کل ورزش و جوانان است که خوشبختانه در این حوزه تاکنون اقدامات مؤثری در استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با اختصاص اعتبارات مناسب در حوزه ورزش‌های همگانی و سلامت‌محور تلاش‌هایی در تمامی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری جهت افزایش این نوع فعالیت‌های ورزشی در حال انجام است و این پیگیری‌ها تداوم خواهند داشت.

سلیمی با اشاره به اهمیت حرکت جامعه به سمت شادابی و نشاط به واسطه گسترش فعالیت‌های ورزشی، عنوان کرد: خوشبختانه طی سالیان گذشته در چهارمحال و بختیاری توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش صورت گرفته که این امر می‌تواند موجب ارتقا سطح سلامتی افراد جامعه شود.

کد خبر 6119174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha