۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

سردار کارگر مطرح کرد؛

تلاش بی‌وقفه آیت الله رییسی الگو شود

تلاش بی‌وقفه آیت الله رییسی الگو شود

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: کارکردن بی‌وقفه و تلاش شبانه روزی آیت‌الله رییسی که رهبری معظم انقلاب اسلامی‌ هم‌به آن اشاره داشتند، باید الگویی برای ما باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شور ستادی مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور معاونین، روسای سازمان‌ها، مدیران کل استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در سالن ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهانشان واقعه‌ای تلخ برای کشور بود. چنانچه رهبر معظم انقلاب فرموند ملت ایران نگران نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، با درایت و هدایت معظم‌له از این شرایط عبور خواهیم کرد و رییس جمهور جدید انتخاب خواهد شد.

وی افزود: در خصوص این حادثه تحلیل‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که همه آن‌ها گمانه‌زنی است و تمامی ابعاد این حادثه توسط ستاد کل نیروهای مسلح در حال بررسی است. شهید آیت‌الله رییسی در هر مسؤولیتی پای کار راهیان نور بود، ایشان در هر جایگاهی که بودند در راهیان نور شرکت می‌کردند. آشنایی من با شهید آیت‌الله رییسی به سال ۱۳۸۰ و زمانی که ایشان دادستان کل کشور بود بر می‌گردد، من گواهی می‌دهم که رفتار شهید رییسی زمانی که رییس جمهور شدند نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرد.شهید رییسی نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر تصمیمی که می‌گرفتند ارجح تر می‌دانستند.

تلاش بی‌وقفه آیت الله رییسی الگو شود

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنان خود گفت: این حادثه ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ مدت مسؤولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد، مهمترین شاخصه‌هایی که حضرت آقا در این پیام به آن اشاره داشتند باید سرلوحه و الگویی برای ما باشد. رئیس عزیز خستگی نمی‌شناخت؛ واقعاً همین‌گونه بود، در جلسه‌ای با آقای رییسی، به این موضوع اشاره کردم که ایشان گفت: «عقب افتادگی زیاد است و در اتمام بعضی از پروژه ها ۱۵ سال تاخیر داشته ایم.» خداوند او را عزیز کرد و همه دیدیم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رییسی در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد چه جمعیتی حضور پیدا کرد.

سردار کارگر گفت: شهیدان همت، بابایی، رجایی و فخری زاده به خاطر تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم در تاریخ ماندگار شدند. کارکردن بی‌وقفه و تلاش شبانه روزی آیت‌الله رییسی که رهبری معظم انقلاب اسلامی هم‌به آن اشاره داشتند، می بایست الگویی برای ما باشد.

کد خبر 6119202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha