۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷

فرماندار دشتستان:

آب و برق پایدار برای فصل تابستان در شهرستان دشتستان تامین شود

آب و برق پایدار برای فصل تابستان در شهرستان دشتستان تامین شود

بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: آب و برق پایدار برای فصل تابستان در شهرستان دشتستان تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه تاکنون دستور اجرایی انتخابات صادر نشده، اظهار کرد: با این حال اقدامات مربوط به انتخابات را از هم اکنون تقویت کردیم.

بنافی با اعلام اینکه منتظر ابلاغ جدول زمانبندی انتخابات برای برنامه‌ریزی‌های لازم هستیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و مشخص کردن شرح وظایف کمیته‌ها شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف خود در انتخابات، بیان کرد: در ایام انتخابات تمامی مسئولین شهرستان برای خروج از شهر حتماً باید از فرماندار کسب اجازه کنند.

فرماندار دشتستان خواستار افزایش آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات شد و ادامه داد: در این راستا برنامه‌های بزرگداشت رئیس جمهور شهید نیز فراموش نشود.

بنافی با تاکید بر عدم تأخیر در انجام پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: مشکلات پروژه‌هایی از جمله مسکن پرگان، آبرسانی و ایثارگران به جد پیگیری شود.

لزوم نظارت بر بازار

این مقام مسئول در خصوص توزیع آب در شهرستان نیز گفت: با توجه به گرم شدن هوا آبفا باید با دقت نظر عمل کند و گزارش توزیع آب در سراسر شهرستان را به فرمانداری ارسال کند.

بنافی خطاب به اداره برق نیز بیان کرد: اداره برق چنان فعالیت کند تا در تابستان شاهد قطع برق در حوزه مسکونی نباشیم.

فرماندار دشتستان خواستار عدم اخلال در حوزه بازار شد و در این خصوص گفت: نظارت، گشت و جلسات متعدد صمت و اتاق اصناف در خصوص عدم اخلال در بازار گرفته شود و گزارشات در این خصوص به فرمانداری ارائه شود.

بنافی ضمن برشمردن فعالیت‌های دولت و تلاش‌های رئیس جمهور شهید در خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید دولت را با بدهی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف تحویل گرفت و بر این چالش فائق آمد، و واقعیت اقتصاد را پذیرفت.

وی از همکاری رسانه‌های دشتستان تشکر کرد و خواستار همکاری بیش از پیش این قشر در انتخابات پیش رو شد.

کد خبر 6119302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha