۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲

شهید رئیسی اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند

شهید رئیسی اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند

اصفهان-عضو شورای شهر اصفهان گفت: رئیسی مرد خدمت بود و شهادتش با عزت رقم خورد و اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند و مردم همیشه قدردان خادمان واقعی خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاح پیش از ظهر یکشنبه در نطق میان دستور صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: ولایت مداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع، داشتن نگاه انقلابی از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود.

وی افزود: رئیسی مرد خدمت بود و شهادتش با عزت رقم خورد. او اخلاق و صداقت را به حوزه ریاست جمهوری بازگرداند و مردم همیشه قدردان خادمان واقعی خود هستند. در تشییع پیکر این شهید بزرگوار نیز خوب قدردانی کردند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خدمت به مردم عین عبادت و کوتاهی در خدمت رسانی عین خیانت است، مدیران اگر می‌خواهند در مسیر این شهدان قدم بردارند باید رفتار و منش آنان را الگوی خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: بین مردم بودن، گشاده رویی با مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان باید مشی مدیران شهرداری باشد و باید با تدبیری که انجام می‌دهد در حل مشکلات مردم کوشا باشند.

فلاح خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله رئیسی باعث شد برخی از مدیران به خود بیایند و تجلیلی که مردم در تشییع این شهدا داشتند سبب شد که مدیران بدانند مردم قدردان خادمان زحمتکش خود هستند.

وی با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی تکلیف را بر همه مدیران و مردم سنگین کرد، گفت: اگر می‌خواهیم سرزمینی آباد و ایرانی سرافراز داشته باشیم باید منش شهیدانی مانند بهشتی، رجایی، باهنر، سلیمانی، زاهدی و رئیسی را در پیش بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شهر اصفهان که همیشه مدیران برجسته‌ای داشته است، کارهای ارزنده‌ای به همت این مدیران انجام شده و می‌توانیم به خود ببالیم که مشی این شهیدان را پیگیری کرده و ادامه می‌دهیم.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: سرافرازی رزمندگان اسلام در این روز و پیروزی در عملیات بیت‌المقدس با نقش آفرینی رزمندگان دلاور اصفهانی رقم خورد که یاد آنان را گرامی می‌داریم.

کد خبر 6119304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha