۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۵

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر شیراز؛

یک بزرگراه و تقاطع شیراز به نام رییس جمهور و همراهانش نامگذاری شد

یک بزرگراه و تقاطع شیراز به نام رییس جمهور و همراهانش نامگذاری شد

شیراز - بزرگراه و تقاطع ۵۵ متری حافظ با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به نام رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز عصر یکشنبه با حضور شهردار شیراز، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دور ششم برگزار شد.

در جلسه امروز که متأثر از شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهانش بود علاوه بر سه نطق علیرضا اسکندری، محمد تقی تذروی و مریم حسینی، شانزده دستور کار نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بر همین اساس جمعی از اعضای شورا طرح دو فوریتی در خصوص تغییر نام بزرگراه تازه تأسیس ۵۵ متری شهرک حافظ به نام خادم الرضا (ع)، شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به صحن علنی برده و به تصویب رساندند.

بر اساس ماده واحده این طرح تغییر نام بزرگراه تازه تأسیس ۵۵ متری شهرک حافظ به نام خادم الرضا (ع)، شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی مورد موافقت اعضای شورای شهر ششم قرار گرفت و مبتنی بر تبصره یک این طرح شهرداری شیراز موظف است تابلوی تکریم شهدای خدمت را در دو طرف ورودی تقاطع بزرگراه یا پل ورودی (با کاشی یا مصالحی پایدار و ماندگار) نصب کند.

در ادامه جلسه امروز طرح دو فوریتی جمعی از اعضای شورا در خصوص نامگذاری تقاطع ورودی بزرگراه ۵۵ متری شهرک حافظ از بزرگراه حسینی الهاشمی به نام شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان نیز به تصویب اعضای شورا رسید و بر اساس ماده واحده این طرح با نامگذاری تقاطع ورودی بزرگراه ۵۵ متری شهرک حافظ از بزرگراه حسینی الهاشمی به نام شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان موافقت شد.

کد خبر 6119796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      12 12
      راه ایشان را ادامه دهید بزرگراه میخواد چیکار!
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      7 16
      افتخارمکنیم،روحشان شاد
    • ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      2 2
      امیدوارم هرکی جای شهید آیت الله رئیسی بیاد خدمتگزار مردم باشه واقعا حیف شد یه سید محرومان از بین ما رفت آرزوش شهادت بود
    • مسعود ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      1 0
      روحشان شاد و یادشان گرامی باد. لااقل جواب نامه های ریس جمهور که دستورات لازم را به ادارات فارس داده‌اند بدهید چون ریسی واقعا مردمی بود این کار تان به یادگار می‌ماند اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و استاندار فارس و فرمانداری و همه مسولین ذی ربط خصوصا بانک ها که دستور خیلی از نامه ها رو بانک هاست