۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۳

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

۲۱ پروژه ورزشی تا دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود

 ۲۱ پروژه ورزشی تا دهه فجر در مازندران بهره برداری می شود

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۲۱ پروژه ورزشی بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر در استان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه یکشنبه در مراسم تقدیر از روابط عمومی‌های ورزش و جوانان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: تلاش‌ها، زحمات و اقدامات بزرگ رئیس جمهور شهید پس از شهادت ایشان بیشتر منتشر شد.

رجبی از نقدپذیری مدیران دستگاه ورزش و جوانان گفت و افزود: ورزش و جوانان به نقطه‌ای رسیده است که پاسخگوی تمامی انتقادات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی اشاره کرد و بیان داشت: روابط عمومی‌ها نبض هر سازمان هستند که عاشقانه کار می‌کنند و ما مسئولان باید قوی باشیم و درست کار کنیم.

وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی را برای کمک به بحث رسانه‌ای ورزش و جوانان از بین خبرنگاران و روابط عمومی‌های فعال و دلسوز راه اندازی خواهیم کرد.

رجبی گفت: این ورزش و این قهرمانان هستند که می‌مانند ولی ما به عنوان مسئول، باید درست کار کنیم تا ماندگار شویم.

وی ادامه داد: اعتبارات خوبی برای پروژه‌ها در نظر گرفته شده که در سفر اخیر شهید جمهور ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه سالن ورزشی جویبار در نظر گرفته شده و ما برنامه داریم هر ۱۵ روز یک افتتاحیه پروژه ورزشی خواهیم داشت.

رجبی تاکید داشت: تا دهه مبارک فجر، ۲۱ پروژه ورزشی را که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارند را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

ورزش مازندران افتخارآفرین است

حسین دلیری معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در جمع فعالان حوزه روابط عمومی ورزش و جوانان اظهار داشت: روابط عمومی نقش تأثیرگذاری در پیشرفت یک دستگاه دارد و این موضوع در ورزش پررنگ‌تر خواهد بود.

دلیری افزود: مازندران استان پرافتخاری است و همیشه در صدر کشور در بحث افتخارآفرینی است و در بحث رسانه و روابط عمومی هم جزو بهترین‌های کشور است.

وی بیان داشت: روابط‌عمومی‌ها نگاه مسئولانه به تمام موضوعات دارند و نقش تأثیرگذاری در پیشرفت ورزش دارند.

حجت‌الله یوسفی معاون توسعه منابع اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها عملکرد مسئولین و دولت را به نمایش می‌گذارند و پلی بین مردم و مسئولین هستند.

وی بیان داشت: توجه به بحث آموزش در روابط عمومی‌ها باید در اولویت دستگاه ورزش باشد.

یوسفی از اهمیت مدیریت فضای مجازی گفت و ادامه داد: قدرت رسانه از قدرت بمب اتم هم در حال حاضر بیشتر است و توجه به بحث رسانه و روابط عمومی باید در ادارات و هیأت‌های ورزشی در اولویت باشد.

معاون توسعه منابع اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: حوزه روابط‌عمومی حوزه بسیار مهمی است و بحث جهاد تبیینی که حضرت آقا فرمودند باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

کد خبر 6119838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha