۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۶

استاندار بوشهر:

سفرهای شهید رئیسی به بوشهر زمینه‌ساز اجرای پروژه‌های بزرگی شد

سفرهای شهید رئیسی به بوشهر زمینه‌ساز اجرای پروژه‌های بزرگی شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: سفرهای شهید رئیسی به استان بوشهر زمینه‌ساز اجرای پروژه‌ها و طرح‌های بزرگی در این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در جلسه ویژه نامگذاری طرح‌های مهم و اصلی شهرهای استان بوشهر به نام شهدای خدمت اظهار کرد: بی شک شهید آیت‌الله رئیسی الگوی مدیریت انقلابی در کشور که از تفکر و مبنای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نشئت می‌گیرد را پایه‌گذاری کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی چراغ راهنما برای نسل‌های آینده در ایران و جهان می‌شود، گفت: شهید رئیسی راه خدمت جهادی و انقلابی را به ما آموخت و تداوم این راه در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

محمدی‌زاده افزود: به ابتکار و پیشنهادات مردم گرانقدر و تصمیمات مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران در سراسر استان بوشهر تعدادی از مراکز و اماکن مهم به‌ویژه طرح‌هایی که در دولت آیت‌الله رئیسی عملیات اجرایی آن آغاز شده و یا به بهره‌برداری رسیده به نام شهدای سانحه اخیر خصوصاً شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای همراه نام‌گذاری شد.

وی اضافه کرد: نام همه شهدای سانحه بالگرد از جمله شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس جمهوری، خلبانان شهید سیدطاهر مصطفوی، محسن دریا نوش و بهروز قدیمی در نامگذاری طرح‌ها و اماکن استان بوشهر قرار گرفتند.

استاندار بوشهر بیان کرد: در این نامگذاری‌ها سه طرح آب‌شیرین‌کن است که به دستور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور فقید عملیات اجرایی آنها آغاز شد و ساخت این طرح‌ها با سرعت در حال اجرا است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه برخی از این طرح‌ها سدهایی است که در دوره آیت‌الله رئیسی افتتاح شده است خاطرنشان کرد: در استان بوشهر با همت دولت سیزدهم و دستور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید، در سه سفری که به استان داشتند ده‌ها طرح و پروژه بزرگ عمرانی افتتاح و با عملیات اجرایی آنها آغاز شد که در فرصت‌های بعدی زمینه‌ای فراهم خواهد شد تا آنها را به نام شهدای گرانقدر که درس ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی، صداقت مردمی بودن و جهادی بودن را آموختن نامگذاری کنیم و نام و خاطرات شهدای گرانقدر در اذهان و قلوب مردم همیشه زنده و جاوید بماند.

کد خبر 6119843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha