۶ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹

فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

اعزام دانش‌آموزان لرستانی به اردوهای «راهیان پیشرفت»

اعزام دانش‌آموزان لرستانی به اردوهای «راهیان پیشرفت»

خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از دانش‌آموزان این استان به اردوهای راهیان پیشرفت، سیاحتی و زیارتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نعمت‌الله باقری در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: اردوهای برون‌استانی و درون‌استانی برای بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز تدارک‌دیده‌شده است.

وی از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و اردوهای سیاحتی زیارتی همچون اردوی مشهد مقدس، همدان و رامسر برای دانش‌آموزان جامعه هدف خبر داد و گفت: باتوجه‌به جاذبه‌های فراوان زیارتی و گردشگری در استان نیز درصدد برگزاری اردوهای درون‌استانی با ارائه سهمیه مشخص به شهرستان‌ها و مناطق استان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان همچنین خواستار تشکیل هیئت اندیشه‌ورز برای تولید محتوای فرهنگی به‌منظور ارتقا کیفیت این اردوها شد.

یونس بهاروند ایران نیا سرپرست آموزش‌وپرورش استان نیز در این جلسه با تقدیر از همت، همکاری و تلاش بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در ارائه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اردویی، اظهار داشت: تربیت نیروی تراز جمهوری اسلامی رسالت مشترک دست‌اندرکاران دستگاه تعلیم‌وتربیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و اعتقاد داریم با کار فرهنگی مؤثر می‌توان نسل جوان و نوجوان جامعه را از گزند شبیخون فرهنگی دشمن مصون نگه داشت.

کد خبر 6119861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha