۷ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۷

معاون راهداری استان بوشهر خبر داد؛

آمادگی ناوگان مسافری بوشهر برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام

آمادگی ناوگان مسافری بوشهر برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام

بوشهر- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح دوشنبه در نشست هماهنگی اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل صورت پذیرفته و با همکاری انجمن صنفی مسافر، شرکت‌های حمل و نقل استان و ناوگان مرتبط با وزارت نفت مشکلی در تأمین وسیله نقلیه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ایمنی ناوگان مسافری، رفع نواقص فنی و تکمیل اسناد و مدارک رانندگان و ناوگان قبل از اعزام زائران ضروری است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: سه هزار نفر از زائران از شهرستان‌های استان بوشهر توسط ناوگان مسافری به مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام خواهند شد.

فرامرزی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم حضور یابند.

در این جلسه رئیس و دبیر انجمن‎ صنفی شرکت‌های حمل و نقل و نماینده برخی شرکت‌های مسافری پیشنهادهای خود را برای تأمین ناوگان اعزام زائران مطرح کردند.

کد خبر 6119937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha