۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷

در نمایشگاه کتاب مالزی انجام شد؛

توافق انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) و wonderbuuk

توافق انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) و wonderbuuk

مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (ع) خبر از توافق همکاری این‌انتشارات و پلتفرم wonderbuuk در نمایشگاه بین المللی کتاب کوالالامپور داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بهبهانی پور مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت خبر از توافق همکاری انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (ع) در نمایشگاه بین المللی کتاب کوالالامپور برای عرضه آثار این انتشارات در اپلیکیشن wonderbuuk داد.

وی افزود: با هدف نشر حداکثری محتوا و بهره مندی از تمامی ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت‌های منطقه‌ای نشر الکترونیک؛ در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب کوالالامپور جلسه با حضور مدیرعامل پلتفرم wonderbuuk برگزار و توافقات لازم جهت عرضه محتوا در این پلتفرم منطقه‌ای صورت پذیرفت.

مدیر کل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (ع) که در نمایشگاه کتاب کوالالامپور حضور دارد گفت: این پلتفرم در حوزه کشورهای مالزی؛ اندونزی و چین فعالیت دارد و مقرر شد آثار انتشارات مجمع به زبان‌های انگلیسی، اندونزیایی و چینی پس از طی فرایندهای لازم و خلال یک ماه آینده در پلتفرم مذکور عرضه شود. انتشارات مجمع در تلاش است در نمایشگاه کتاب کوالالامپور توافقات متعددی را در حوزه نشر مکتوب و نشر الکترونیک انجام دهد و توافقات اولیه خوبی صورت پذیرفته و انشاالله نهایی خواهد شد.

کد خبر 6120305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha