۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی:

سیره شهید آیت الله رییسی باید الگو جامعه قرار گیرد

سیره شهید آیت الله رییسی باید الگو جامعه قرار گیرد

مشهد- مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: خصوصیات و ویژگی های اخلاقی آیت الله رییسی درس عبرت است و باید الگوی جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله تقی پور ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله رئیسی و همراه ایشان که در تالار ابن هیثم پردیس شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش اظهار کرد: دانشجویان به نشانه قدردانی از تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی این اقیانوس بی کران قدردانی در این همایش شرکت کردند.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: امروز شهید آیت الله رئیسی در حرم مطهر رضوی آرام گرفته است و این آرامش نشان خدمت خالصانه اوست.

وی افزود: خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی ایشان درس عبرت است. ایشان بر نماز توصیه می‌کردند و تاکید داشتند نماز را باید ترویج دهیم.

تقی پور گفت: اگر دانشجویان در دانشگاه به نماز اهمیت قائل شوند و به جا بیاورند، رسالت معلمی خود را ادا کردند.

مدیر امور پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: اولین مبنا تربیتی توجه به فرهنگ نماز است و این سیره شهید را در وجود خودمان باید تجلی دهیم. در هر رکعت نماز به یاد ایشان هستیم و سعی می‌کنیم سیره ایشان را پیاده کنیم.

وی بیان کرد: از روز شهادت آیت الله رئیسی، کمیته اندیشه ورزی سیره و مرام تربیتی در قالب گاه نامه‌های مختلف نشر دادیم و از فرهنگ ارزشمند این شهید بهره مند شدند.

تقی پور با اشاره به اینکه تعهد داریم که مروج فرهنگ تربیتی شهدا باشیم، گفت: این دانشگاه ۸۶ شهید تقدیم انقلاب کرده است و دو شهید در این دانشگاه به خاک سپرده شدند و نظاره گر ما هستند.

کد خبر 6120479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha