۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۱۷:۵۹

سالن همایش های برج میلاد به بهره برداری می رسد

سالن همایش های برج میلاد به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت یادمان سازه گفت: همزمان با افتتاح مرکز همایش های برج میلاد، بهره برداری از برخی بخش های مخابراتی برج نیز رسما آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سید رضا میرصادقی  با بیان این مطلب افزود: آنتن های 3 کاربر تخصصی تلفن همراه کشور در برج میلاد نصب شده و یکی از کاربرها کار را آغاز و 2 کاربر دیگر نیز کار خود را به زودی آغاز می کنند.

وی در ادامه افزود: در روز 17 بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر و با برگزاری همایش برگزیدگان مهندسی عمران در سالن همایش های برج میلاد، بهره برداری از این پروژه ملی رسما آغاز خواهد شد. در این روز سالن همایش های برج میلاد به عنوان یکی از اجزای مهم و بزرگ مرکز ارتباطات بین المللی تهران رسما به بهره برداری می رسد.

میر صادقی تصریح کرد: در روز 17 بهمن ماه خبرهای بسیار خوبی از برج میلاد برای دوستداران این مجموعه و مهندسین کشور منتشر خواهد شد.

وی به سرمای بی سابقه شهر تهران اشاره و خاطرنشان کرد: به علت ارتفاع زیاد برج سرمای هوا در نوک برج بسیار زودتر از سطح شهر تهران آغاز شد که این موضوع باعث بروز اختلال در روند پیشرفت پروژه شد. البته در این مدت اگر چه کارکنان ما سرمای 37 درجه زیر صفر را در برج ثبت کردند اما کار هرگز تعطیل نشد بلکه فقط کمی از سرعت آن کاسته شد.

میر صادقی افزود: طبق برنامه ریزی ها قرار بود که کلیه تاسیسات مورد نیاز پروژه تا آذرماه در محل پروژه تحویل ما شود اما بنا به دلایلی این کار با تاخیر صورت گرفت و هم اکنون که در بهمن ماه به سر می بریم هنوز 6 درصد از تاسیسات مورد نیاز ما از کشورهای مبداء فرستاده نشده است.

مدیر عامل یادمان سازه در پایان خاطرنشان کرد: از روز 17 بهمن ماه که سالن همایش های برج میلاد به بهره برداری برسد ما تقریبا هر 15 روز یکبار بخشی از پروژه را مورد بهره برداری قرار خواهیم داد و از اواخر امسال امکان مراجعه گروه های مهندسی و دانشجویی را به داخل برج فراهم خواهیم کرد و قصد داریم که در عید نوروز نیز تورهای ویژه مهندسی در داخل مجموعه برگزار کنیم. 

کد خبر 631690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha