۷ اردیبهشت ۱۳۸۳، ۲۰:۳۳

عصر امروز انجام شد

ديدار شيخ عبدالكريم عبيد روحاني مبارز و آزاده لبناني با رييس‌جمهور

شيخ عبدالكريم عبيد روحاني مبارز و آزاده لبناني با سيد محمد خاتمي رييس‌جمهوري ديدار كرد.

به گزارش خبرگزاري " مهر" ، خاتمي در اين ديدار به مقاومت چندين ساله زندانيان از جمله شيخ عبيد در زندانهاي رژيم اسرائيل اشاره كرد و با بيان اينكه آزادگان مظهر مقاومت ديني و آزادي‌خواهي هستند، آزادي وي را رمز پيروزي حق و نشانه شكست باطل دانست.

رييس‌جمهوري در ادامه اظهار داشت: مقاومت لبنان افتخار مسلمانان، اعراب و ايرانيان است و امروز مقاومت ملي لبنان توانسته است در ميان تمام طوايف و گروههاي سياسي اين كشور حول محور مقابله با سياست‌هاي تجاوزكارانه اسرائيل همبستگي و وحدت ايجاد كند.

خاتمي، مقاومت و ايستادگي زندانيان لبنان را پيروزي بزرگي براي مسلمانان دانست و گفت: مقاومت لبنان اين كشور را آزاد كرد و در حال حاضر نيز بزرگ‌ترين مانع تجاوزات اسرائيلي‌هاست.

رييس‌جمهوري مقاومت لبنان را مستقل و آزاد دانست و گفت: پيوستگي‌هاي ديني و فرهنگي ما را به يكديگر نزديك كرده است و بايد مانع از ايجاد تفرقه ميان مسلمانان توسط دشمنان شد.

شيخ عبدالكريم عبيد، روحاني مبارز و آزاده لبنان نيز در اين ديدار با بيان حوادث تلخ و سخت دوران زندان و نحوه برخورد رژيم صهيونيستي با وي، از موضع جمهوري اسلامي ايران درخصوص مقاومت لبنان و كمك به آزادي زندانيان قدرداني كرد.
کد خبر 73613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha