۱۷ شهریور ۱۳۸۷، ۱۲:۵۶

تام کروز "هیولای فلورانس" را به سینما می‌آورد

تام کروز "هیولای فلورانس" را به سینما می‌آورد

بازیگر نامزد اسکار و شرکت یونایتد آرتیستس حقوق تولید نسخه سینمایی رمان پرفروش "هیولای فلورانس" درباره یک قاتل زنجیره‌ای را خریدند که با بازی احتمالی کروز تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هالیوود ریپورتر اعلام کرد داگلاس پرستن نویسنده رمان و ماریو اسپزی روزنامه‌نگار، در گفتگو با روزنامه کوریره دلا سرا از امضای قرارداد با یونایتد آرتیستس خبر دادند.

داستان اصلی درباره هشت قتل فجیع در فاصله سال‌های 1968 تا 1985 در نزدیکی یک باشگاه ورزشی در ایتالیا است که گفته می‌شود تنها یک نفر در آن نقش داشته است. روزنامه ایتالیایی در مطلبی که در صفحه اول روزنامه چاپ شد، به نقل از پرستن نوشت: این بزرگترین قرارداد سینمایی من تاکنون است.

اسپزی نیز که یک خبرنگار بخش حوادث است و در نوشتن "هیولای فلورانس" با پرستن همکاری کرده، گفت: فلورانس و چانتی لوکیشن‌های اصلی فیلم هستند. به گفته اسپزی فیلمنامه را کریس مکواری ("ولکری") می‌نویسد و کروز آن را تهیه می‌کند و پس از خواندن فیلمنامه درباره بازی در آن تصمیم می‌گیرد.

"هیولای فلورانس" منبع الهام "هانیبال" دنباله "سکوت بره‌ها" نوشته تامس هریس بود. کروز 46 ساله فیلم "ولکری" به کارگردانی برایان سینگر را نیز آماده نمایش دارد که در آن به نقش یکی از قهرمانان ملی آلمان ظاهر شده است.

او در فیلم کمدی "تندر استوایی" به کارگردانی بن استیلر نیز نقشی کوتاه دارد که اکنون در سینماهای جهان در حال اکران است. کروز برای فیلم‌های "متولد چهارم ژوئیه" 1989، "جری مگوایر" 1996 و "ماگنولیا" 1999 نامزد اسکار بود.

کد خبر 745427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha