۸ آبان ۱۳۸۷، ۱۷:۴۲

انتصابات جدید در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور

انتصابات جدید در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور طی احکامی مرتضی شمسایی ظفرقندی را به سمت مشاور عالی و ناصر بختیاری را به سمت مشاور خود در امور عمرانی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن حکم حبیب الله بوربور در خصوص انتصاب مرتضی شمسائی ظفرقندی به سمت مشاور عالی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به این شرح است : " نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور عالی اینجانب در امور سازمان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان و مدنظر قرار دادن سیاستهای دولت محترم در چارچوب وظایف مربوطه با هماهنگی معاونین و مدیران محترم سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در انجام امور محوله موفق باشید.

همچنین متن حکم انتصاب ناصر بختیاری به سمت مشاور عمرانی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شرح ذیل است: " با استعانت از ایزد منان و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور ریاست سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در امور عمرانی منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری معاونین و مدیران سازمان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."

کد خبر 773762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha