۴ بهمن ۱۳۸۷، ۱۰:۲۷

اخبار کوتاه فرهنگسراها

اخبار کوتاه فرهنگسراها

به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شاخص‌ترین هنرمندان و چهره‌های پیام‌آور انقلاب تجلیل می‌شود.

به گزارش‌ خبرگزاری مهر، روابط عمومی فرهنگسرا اعلام کرد همچنین همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، مسابقات و سایر برنامه‌های فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر با عنوان "جشن سی سال حماسه" برپا می‌شود.

معرفی و تجلیل از قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین عکاس، خواننده، شاعر، طراح، آهنگساز، بازیگر و ... انقلابی، برگزاری همایش "فجر در آینه قرآن"، نمایشگاه عکس "تصویر آزادی"،‌ کارگاه قصه‌های انقلاب ویژه کودکان، نشست نقد و بررسی کتاب، مسابقه نقاشی، کارگاه نقد و بررسی عکس انقلاب، کارگاه‌های خلاقیت فرزندان نوآور انقلاب و ... از دیگر برنامه‌های این فرهنگسرا در ایام دهه فجر است.

علاقمندان می‌توانند دهم تا 22 بهمن به نشانی شهر زیبا، شهران، پایین‌تر از فلکه دوم، ابتدای زیر گذر شهران، فرهنگسرای تفکر مراجعه کنند.

- نشست کارگاهی نقد و بررسی ویژگی‌های عکس انقلاب پنجشنبه 17 بهمن ساعت 16 تا 18 با حضور جمشید بایرامی، محمد فرنود و علی کاوه در فرهنگسرای تفکر برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه عکس "تصویر آزادی" از دهم تا 22 بهمن در نگارخانه معرفت برپا می‌شود.

در این نمایشگاه عکس‌های گزیده مهدی شاه‌حسینی و علی حریه از حرکت‌های انقلابی اقشار مختلف مردم در تظاهرات 22 بهمن به نمایش درمی‌آید. علاقمندان می‌توانند برای حضور در این برنامه‌ها به فرهنگسرای تفکر مراجعه کنند.

- کارگاه خلاقیت برای فرزندان نوآور انقلاب 12، 15 و 16 بهمن در فرهنگسرای تفکر برگزار می‌شود. این برنامه در قالب شش کارگاه خلاقیت برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان در دو گروه دختران و پسران برپا می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای تفکر مراجعه کنند.

- کارگاه آموزشی "غلبه بر عصبانیت در برخورد با نوجوانان و جوانان" با حضور کارشناسان روانشناسی دوشنبه هفتم بهمن در فرهنگسرای تفکر برگزار می‌شود. در این کارگاه کاربردی‌ترین روش‌های پیشگیری از عصبانیت در برخورد با فرزندان جوان و نوجوان ارائه می‌شود.

- نخستین جشنواره نمایش‌های تک‌نفره به مناسبت گرامیداشت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی در فرهنگسرای سالمند برگزار می‌شود. روابط عمومی فرهنگسرا اعلام کرد این جشنواره با همکاری مدیریت نمایشی سازمان فرهنگی هنری برپا می‌شود.

تمامی گروه‌های سنی حداکثر تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند با ارائه نمایش‌هایی که خود به تنهایی اجرا می‌کنند در جشنواره شرکت کنند. این نمایش‌ها باید با موضوع انقلاب، سالمندی و آزاد با مدت زمان 15 دقیقه ارائه شود. به نفرات برگزیده هر گروه سنی بر اساس آرای هیئت داوران لوح و جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ارائه آثار نمایشی به نشانی میدان امام حسین (ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای سالمند مراجعه کنند.

کد خبر 820892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha