۵ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۳:۵۵

در گفتگوی مهر با ایل‌بیگی؛

تازه‌ترین برنامه‌ها و جزئیات جشنواره بیست و سوم فیلم کودک اعلام شد

تازه‌ترین برنامه‌ها و جزئیات جشنواره بیست و سوم فیلم کودک اعلام شد

مدیر روابط عمومی بیست و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از افتتاح مجتمع فرهنگی سینمایی همدان با حضور معاون سینمایی وزیر ارشاد خبر داد.

حبیب ایل‌بیگی درباره برنامه‌های جشنواره فیلم کودک همدان به خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در دو سال گذشته برای بهبود وضعیت سینماهای شهر همدان شده، امسال مشکلی برای نمایش فیلم در سالن‌های این شهر نداریم و برای انتخاب سالن مطلوب و مناسب از میان گزینه‌های مختلف دست به انتخاب می‌زنیم.

وی افزود: بازسازی سینما فلسطین در میدان امام خمینی (ره) از مدتی پیش شروع شده و این سینما به حلقه سینماهای جشنواره فیلم کودک متصل می‌شود. مجتمع فرهنگی سینمایی همدان آماده افتتاح است و به زودی در مراسمی با حضور محمدرضا جعفری جلوه معاون سینمایی وزیر ارشاد افتتاح می‌شود.

ایل‌بیگی گفت: این مجتمع دو سالن دارد و در یکی از بهترین نقاط شهر همدان قرار گرفته است. این سالن از مدتی قبل نیمه‌کاره بود و خوشبختانه به یمن برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان بازسازی آن به پایان رسید و مردم علاقمند همدان می‌توانند از امکانات صوتی و تصویری مناسب این سالن استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان افزود: تمام سالن‌های این شهر بازسازی و به‌سازی شده و می‌توان گفت همدان از نظر تعداد سالن وضعیت مطلوبی دارد. سینما قدس با دو سالن، سینما کانون، سینما معلم و سینمای کانون دانش‌آموزی و سالن‌های شهرداری و کانون بسیج در اختیار جشنواره است و می‌توانیم بر اساس نیاز و اولویت‌ها سالن مطلوب را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به استقبال مردم همدان از جشنواره فیلم کودک افزود: سینماگران و خبرنگارانی که در جشنواره فیلم کودک همدان حضور داشته‌اند شور و اشتیاق مردم این شهر و استقبال آنها از جشنواره را فراموش نمی‌کنند. استقبال همدانی‌ها یادآور روزهای اوج جشنواره‌ها در ایران است. امیدوارم امسال هم جشنواره با شور و حرارت برگزار شود.

ایل‌بیگی درباره ساخت تیزرها و مراسم افتتاحیه جشنواره امسال گفت: به زودی جلسه‌ای مشترک با مسئولان استان همدان خواهیم داشت و درباره مراسم افتتاحیه و اختتامیه و ساخت تیزرها تصمیم می‌گیریم. مراسم افتتاحیه و اختتامیه پارسال در محوطه باز با حضور 5000 نفر برگزار شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک در پایان از تصمیم‌گیری در این جلسه برای بهتر برگزار شدن مراسم آغازین و پایانی جشنواره بیست و سوم، ساخت تیزر و طراحی پوستر خبر داد. بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان 11 تا 15 مردادماه در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 866808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha