۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، ۱۷:۱۴

شاهرود میزبان همایش کشوری نوآوری های قرآنی است

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود از برگزاری همایش نوآوری های قرآنی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شاهرود، محمود شریعتمدار تهرانی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شاهرود گفت: این همایش با محورهای مفهوم شناسی خلاقیت و نوآوری در قرآن کریم و آموزه های دینی، روش خلاقیت و نوآوری در پژوهشهای دینی و نوآوری های قرآنی در حوزه مطالعات میان رشته ای و علوم جدید 31 اردیبهشت ماه سال جاری در این شهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همایش نوآوری قرآنی در دو بخش مقالات به صورت فراخوان برای دانشگاه ها مختلف کشور، پژوهشگران، استادان و دانشجویان و بخش دوم نیز مربوط به برگزاری نمایشگاه ویژه آثار قرآنی در سطح استان سمنان است.

شریعتمدار تهرانی اظهار داشت: تاکنون 70 مقاله از شهرهای اردبیل، تهران، سمنان، خوی، ملایر، شیراز و اصفهان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شاهرود در بخش دیگری تعداد دانشجویان این دانشکده را 200 نفر عنوان کرد و گفت: این دانشجویان در مقطع کارشناسی و در دو رشته تفسیر و تربیت معلم قرآن کریم تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه 30 استاد در این دانشگاه مشغول به خدمت هستند، افزود: از این تعداد چهار نفر به عنوان هیئت علمی و به صورت تمام وقت فعالیت دارند.

کد خبر 876381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha