۱۵ مرداد ۱۳۸۸، ۱۸:۴۱

شفقت:

بوشهر استانی مستعد در بخش صنایع است

بوشهر استانی مستعد در بخش صنایع است

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر علاوه بر دارا بودن معادن عظیم نفت و گاز از پتانسیلها و استعدادهای فراوان صنایع پایین دستی نیز برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، ابوطالب شفقت بعداز ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از موسسه دریایی شهید محلاتی بوشهر افزود: نیروی انسانی، تجهیزات و آزمایشگاه‌ های مختلف در بوشهر به اندازه کافی وجود داشته و نیازمند یک جهش توسعه ای است.

وی با بیان اینکه سیاستهای کلان استان در یک برنامه پنج ساله در حال تدوین است، اظهار داشت: نخبگان، کارشناسان و دبیران کارگروه ‌های تخصصی نقش مهمی در تدوین این سیاستها و انجام برنامه ‌های توسعه‌ ای استان دارند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه از پیشنهادات مختلف برای ترسیم چشم ‌انداز توسعه استان استقبال می‌ کنیم، گفت: نخبگان و کارشناسان اظهار نظرات خود را برای برنامه عملیاتی چشم‌ انداز توسعه استان ارائه کنند.

شفقت یکی از اهداف توسعه‌ ای استان بوشهر، تمرکز بر فعال کردن صنایع مختلف از جمله صنایع دریایی عنوان کرد و گفت: آشنایی با ظرفیتهای موجود صنایع دریایی بوشهر و برنامه ریزی و تمرکز بر فعال کردن این مجموعه‌ ها از مهمترین اهداف این بازدید بوده است.

وی افزود: موسسه دریایی شهید محلاتی یکی از مجموعه ‌های فعال وابسته به نیروی دریایی سپاه است و امروز در ظرفیت بسیار بالایی در حال کار کردن است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موسسه شهید محلاتی ظرفیت‌های بیشتری برای توسعه و پیشرفت دارد، گفت: امیدواریم با این بازدید در مذاکرات با وزارت دفاع و نیروی دریایی سپاه به گونه ‌ای پیش برویم که تا از همه ظرفیتهای این مجموعه بهترین استفاده را ببریم.

کد خبر 924952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha