مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ ٢٥ به همراه رزمایش میدانی قبل از ظهر امروز شنبه در تبریز برگزار شد.

اجرای تشریفات نظامی و خیر مقدم به امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده محترم قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب و سپس اجرای رزمایش میدانی و مشق رزم توسط تکاوران تیپ ٢٥ نیرو مخصوص اجرای راپل و فرود از ارتفاع و مبارزه با اشرار و دستگیری عناصر اغتشاشگر صورت گرفت.

لوح انتصاب و تودیع سرهنگ ستاد علی دلاور بعنوان فرمانده تیپ ٢٥ نیرو مخصوص و بعد از آن اجرای رژه و مارش نظامی از جلوی جایگاه توسط نیروهای تکاوران غیور تیپ ٢٥ نیرومخصوص واکنش سریع برگزار شد.


در آخر اجرای عملیات رزمی آزادسازی مواضع تسخیر شده توسط دشمن فرضی و انهدام مقر و محل استقرار سربازان متجاوز دشمن فرضی انجام گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایوب جمالزاده IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      0 0
      با سلام تبریک بنده درسال هفتادودو درپسوه تیپ بیست و پنج تکاور خدمت میکردم کیگان پاسدار در بیست چهار ساعت شانزده ساعت نگهبانی میدادیم و ثانیه هارا از ترس می‌شماریم کی تمام میشود حال که پسرام سرباز است در مریوان ارتش است برای کسری آن به من کسری نمیدهند میگویند برای ما معلوم نیست شما یگان پاسدار خدمت
    • ایوب جمالزاده IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      0 0
      شماره تلفن ۰۹۱۴۱۵۰۲۲۶۰اینجانب درسال۷۲ درپوش ۲۵تکاور در یگان پاسدار خدمت کردم به بنده که پسران سرباز هست کسری نمیدهند میگویند رسته شما خدمات خورده باید کادر دوره خدمت پیدا کنی و ثابت شود که