نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
      13 18
      درود بر ملت شریف ایران! ✌🍃🇮🇷
      • رهگذر IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
        12 23
        فقط دلم برای اونا میسوزه که منفی میدن ..کور شود هر آنکس که نتواند ببیند درودبر ایران و‌ایرانی ...همیشه ما قهرمانیم . لعنت به اغتشاشگرها ووطن فروش ها
    • شیرازی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      8 17
      عالی بود
    • مینا RO ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      5 16
      درود بر شرف مردم ایران مرگ بر امریکا اسرایل
    • م IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      بسیجی های شیراز بودن