همزمان با فرارسیدن هفتمین روز محرم (یوم العطش)، حسینیه امیرچقماق یزد شاهد یکی از بزرگترین اجتماعات عاشورایی استان بود؛ جایی که موکب های عزاداری از نقاط مختلف استان و دسته های سقا با نوای «یا حسین» بر سر و سینه زدند و فضای میدان امیرچقماق را به حسینیه ایران تبدیل کردند.

نظر شما