۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۲۰:۳۱

درخواست تیم فوتبال جوانان ژاپن برای تعجیل در سفر به ایران

درخواست تیم فوتبال جوانان ژاپن برای تعجیل در سفر به ایران

مسئولان تیم فوتبال جوانان ژاپن که قرار بود اوایل تیرماه برای برپایی اردوی آماده‌سازی و انجام دیدار تدارکاتی با تیم زیر 19 سال کشورمان به ایران سفر کنند، خواهان تغییر در برنامه این سفر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم فوتبال جوانان ژاپن ماه گذشته طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران خواهان سفر به تهران برای برپایی اردویی یک هفته‌ای و انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر 19 سال کشورمان در روز 4 تیرماه شدند که با توجه به موافقت کمیته تیم‌های ملی، فدراسیون فوتبال ایران به درخواست ژاپنی‌ها پاسخ مثبت داد.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن امروز دوشنبه در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان خواهان تغییر در برنامه سفر به تهران شده و رسما درخواست کرده‌اند که پنج روز زودتر از تاریخ تعیین شده قبلی در ایران حضور یایند.

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هنوز با درخواست ژاپنی‌ها موافقت نکرده است. قرار است فردا سه شنبه و پس از نشست مسئولان کمیته جوانان و هماهنگی با علی دوستی سرمربی تیم زیر 19 سال کشورمان، پاسخ نهایی به مسئولان فدراسیون ژاپن اعلام شود.

در صورت توافق مسئولان کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، تیم زیر 19 سال (جوانان) ژاپن روز 30 خردادماه به ایران سفر کرده و طی حضور یک هفته‌ای خود در ایران 2 دیدار تدارکاتی را با شاگردان علی دوستی برگزار خواهد کرد.

تیم جوانان ژاپن در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در گروه یک مسابقات با تیم‌های جوانان ایران، عربستان و یمن همگروه بود که در نهایت موفق شد با حذف تیم ایران به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله بعد شود اما در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر کره جنوبی از راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا و صعود به مسابقات قهرمانی جوانان جهان بازماند.

کد خبر 1076205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha