۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۵:۰۹

آقازاده با مهر مطرح کرد:

لزوم محاصره سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان

لزوم محاصره سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مسلمانان باید در واکنش به صهیونیست ها بر اساس غیرت دینی و اسلامی سریعتر و عمیق تر وارد عرصه شوند، تاکید کرد: مسلمانان با حضور ملموس و آشکار خود در صحنه، سازمان ملل را در خصوص اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تحت فشار و این رژیم را در محاصره های سیاسی و اقتصادی قرار دهند.

سید علی آقازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی  و اهداف این رژیم علیرغم آگاهی از این موضوع که افکار عمومی و اجماع جهانی علیه این اقدام تروریستی آنان جبهه خواهد گرفت، اظهار داشت: افرادی که در این حادثه تروریستی توسط صهیونیست ها به شکل مظلومانه ای جان خود را از دست دادند در واقع به نوعی نمایندگان ملت های دنیا بر روی این عرشه کشتی بودند و آنان کپی سازمان ملل واقعی بودند.

نماینده رشت با بیان اینکه این اقدام صهیونیست ها دهن کجی آشکار به اعتبار و جایگاه ملت ها بود، تصریح کرد: به جهانیان ثابت شد که نظام سلطه و آمریکا برای پیشبرد اهداف و مقاصد شوم خود از انجام هر اقدام نادرستی هیچ پرهیز نمی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطر نشان کرد: آمریکا با وتوی بیانیه ای که تلویحا شورای امنیت، رژیم صهیونیستی را در قبال انجام این اقدام تروریستی محکوم کرده بود عملا ثابت کرد حامی اصلی این رژیم نامشروع در تمام اقدامات تروریستی و ضد انسانی است. آمریکا و رژیم صهیونیستی در رابطه با جنایت و قتل انسانهای بیگناه، کشتار و غارت بالاخص در مورد ملت های فلسطین، لبنان و ملت های منطقه کارنامه سیاهی برای خود در تاریخ ثبت کرده اند. 

آقازاده ادامه داد: این حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از اقدامات صهیونیستها بیانگر یکی از شیوه های باج خواهی نظام سلطه است و یادآور ظلم های زمان امپراتورها و جنایتکاران گذشته است.

این نماینده مجلس گفت: آمریکایی ها همواره برای حفظ منافع و پیشبرد اهداف خود عواملی همچون رژیم صهیونیستی را مانند سگ های زنجیری می بندند و نگهداری می کنند و زمانی که منافع خود را در خطر می بینند این سگ های زنجیری را به جان ملت ها بالاخص ملت های مسلمان می اندازند که نمونه آن را در چند روز اخیر در حمله به کشتی آزادی از سوی صهیونیست ها مشاهده کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار عکس العمل شدید کشورهای مسلمان نسبت به این اقدام صهیونیست ها شد و بر لزوم مقاومت ملت های مسلمان در برابر آنان تاکید کرد.

آقا زاده در خصوص اقدامات سازمان های بین المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی در قبال این اقدام صهیونیست ها، اظهار داشت: قطعا سازمان های بین المللی باید سریعا نسبت به این موضوع عکس العمل نشان دهند چرا که میزان ورود آنها به این موضوع نشان دهنده ماهیت آنهاست اما انتظاری که از سازمان کنفرانس اسلامی است خیلی بیشتر از دیگر سازمانها و نهادهای بین المللی است چرا که این اقدام صهیونیست ها توهین اساسی و دهن کجی به ملت های مسلمان است.

نماینده رشت با بیان اینکه مسلمانان باید بر اساس غیرت دینی و اسلامی، روح برادری و عاطفیشان سریعتر و عمیق تر وارد عرصه شوند، تاکید کرد: مسلمانان باید با حضور ملموس و آشکار خود در صحنه، سازمان ملل را در این خصوص تحت فشار قرار دهند و رژیم صهیونیستی را در محاصره های سیاسی، اقتصادی ... قرار دهند.

کد خبر 1094261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha