۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۳:۴۱

ابراهیمی در گفتگو با مهر:

مدیران کشور باید به شهید چمران اقتدا کنند/ چمران سرباز امام زمان بود

مدیران کشور باید به شهید چمران اقتدا کنند/ چمران سرباز امام زمان بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:اقتدا به افرادی همچون شهید چمران است که جامعه را می سازد و بر این اساس جامعه آنگونه می شود که امام زمان (عج)می خواهد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالگرد شهادت دکتر شهید چمران، افزود: بزرگترین ویژگی شهید چمران ایمان واعتقاد او به خدای متعال و عمل به دستورات او بود.

وی با اشاره به اینکه این دانشمند تحصیل کرده با توجه به تحصیلات آکادمیکی که در آمریکا داشت می توانست به راحتی در پست های مختلف سیاسی فعالیت کند، ادامه داد: اما این شهید فرزانه  به عنوان یک عنصر مخلص بدون اینکه خودی مطرح کند در سنگرهای دفاع از کشور ونظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: شهید چمران برای حفظ نظام و در کمال ایثار وفداکاری با امکانات بسیار محدود و همتی بلند زندگی کرد، که این باید الگوی تمامی مدیران ما قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه همه مدیران باید از امثال چمران ها درس بگیرند و یکپارچه اخلاص به  کار و فعالیت بپردازند، ادامه داد: اقتدا به افرادی همچون شهید چمران است که جامعه را می سازد و جامعه آنگونه می شود که امام زمان (عج) می خواهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شهید چمران سرباز امام زمان بود و تمامی ویژگی هایی را که برای سربازان امام زمان در قرآن برشمرده شده ، داشت.

وی در بیان اینکه مدیران امروز کشور باید چگونه از این شهید فرزانه الگو بگیرند، اظهارداشت: مدیران امروز باید خود را فراموش کنند وهمه کارهایشان را برای خدا انجام دهند و همیشه به یاد خدا باشند.

کد خبر 1104692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha