۳۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۰۸

سردار سجادیان خبر داد:

کشف 400 کیلوگرم موادمخدر / یکی از عوامل پژاک دستگیر شد

کشف 400 کیلوگرم موادمخدر / یکی از عوامل پژاک دستگیر شد

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با انجام 48 ساعت کار اطلاعاتی400 کیلو گرم مواد مخدر را از اشرار و قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سجادیان با اعلام این خبر افزود: این عملیات که در نقطه صفر مرزی انجام شد اشرار و قاچاقچیان با بجا گذاشتن مواد مخدر و خودروهای حامل مواد به طرف مرز پاکستان متواری شدند.

وی در ادامه گفت: طی  چهار روز گذشته کارکنان معاونت اطلاعات مرزبانی در استانهای کردستان، آذربایجان غربی، ایلام، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی موفق شدند با پشتیبانی نیروهای عملیاتی در چند عملیات جداگانه،11 قبضه سلاح سبک،2 قبضه آرپی جی،63 هزار و 733 لیترسوخت قاچاق، 12 هزار و 43 قوطی مشروبات الکلی، یک میلیون و 134 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق را کشف و تعداد 818 نفر متجاوز مرزی را دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح کنند.

سردار سجادیان تصریح کرد: در یک عملیات جداگانه مرزبانان یکی از استانهای شمال غربی با انجام یک عملیات اطلاعاتی یک نفر از عوامل پ.ک.ک را همراه با یک قبضه اسلحه کلاش و تجهیزات انفرادی در ارتفاعات شمال غرب کشور دستگیر کردند.

معاون اطلاعات مرزبانی ناجا گفت: گروهک تروریستی پ.ک.ک با حمایتهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا، مأموریت ایجاد ناامنی در مرزهای شمال غرب کشورمان را به عهده دارد.

وی افزود:این گروهک تروریستی، با راه اندازی شاخه نظامی خود در کشورمان با عنوان "پژاک" فعالیت می کنند که رزمندگان سپاه اسلام و مرزبانان کشور تا کنون ضربات مهمی را به این گروهک وارد کرده وعناصر خود فروخته پژاک و پ.ک.ک را در ارتفاعات شمال غرب در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته اند.

کد خبر 1138208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha