۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۸:۵۲

کیهان در گفتگو با مهر:

سازمان تربیت‌بدنی در مدیریت فدراسیون تجدیدنظر کند/ جودو به بیراهه می‌رود

سازمان تربیت‌بدنی در مدیریت فدراسیون تجدیدنظر کند/ جودو به بیراهه می‌رود

پیشکسوت جودو گفت: سیاست های اتخاذ شده در فدراسیون جودو باعث شده این رشته به بیراهه برود و وظیفه سازمان تربیت بدنی است که در مدیریت این فدراسیون تجدید نظر کند.

محمد کیهان سرمربی پیشین تیم ملی جودو ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: نتایج کسب شده در رقابتهای جهانی توکیو به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، علیرضا امینی و محمدرضا حاج یوسف زاده سالهاست در فدراسیون و تیم ملی مسئولیت دارند و اکنون نمی توانند با مسائلی چون کمبود وقت، کناره گیری ملی پوشان و موضوعاتی از این دست این نتایج را توجیه کنند.

وی افزود: مسئولان فعلی فدراسیون سردرگم شده اند، نمی دانند چه کنند، شیوه تمرینات تیم ملی با آنچه در دنیای امروزی جودو رایج است تفاوت دارد، نحوه انتخاب ملی پوشان هم صحیح نیست، چرا باید رقابتهای جهانی میدانی برای محک زدن تیم ملی برای بازیهای آسیایی قرار گیرد. مگر می شود در میدانی سخت تیم ملی را با نفراتی که حضورشان در گوانگجو قطعی نیست آماده المپیک آسیایی کرد.

این پیشکسوت جودو با انتقاد از حضور عدل کسروی در رقابتهای جهانی ژاپن اظهار داشت: از رئیس فدراسیون سئوال کنید آیا سایز لباس این جودوکار را می داند، چرا باید به موجودیت جودو خود اعتماد نکنیم و جودوکاری که در ژاپن تحصیل می کند و هیج اطلاعاتی از وضعیت بدنی و فنی او نداریم فرصت حضور در رقابتهای جهانی به وی داده شد.

وی در پایان گفت: به مربیان سازنده داخلی اعتماد نمی کنیم و فقط به فکر استفاده از مربیان از رده خارج شده کره ای هستیم. من از رئیس سازمان تربیت بدنی، مطبوعات و رسانه ها می خواهم کمک کنند تا جودو از این بن بست خارج شود. به جرات می گویم این تیم در گوانجو هم نتیجه نخواهد گرفت.

تیم ملی جودو ایران در رقابتهای قهرمانی جهان که روز دوشنبه در توکیو به اتمام رسید توفیقی کسب نکرد.

کد خبر 1151542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha