۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۱۷:۱۱

طی اطلاعیه ای عنوان شد:

دعوت بسیج از مردم جهت شرکت در راهپیمایی اعتراض‌آمیز روز جمعه

دعوت بسیج از مردم جهت شرکت در راهپیمایی اعتراض‌آمیز روز جمعه

سازمان بسیج مستضعفین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت توهین کنندگان به قرآن مجید از مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص ملت خداجوی ایران اسلامی دعوت کرد تا خشم و اعتراض توفنده خود را نسبت به این عمل ننگ‌آور پس از نماز جمعه اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، درابتدای این اطلاعیه آمده است: بسیجیان سرافراز ایران اسلامی همگام با نمازگزاران جمعه در سراسر کشور در حرکت اعتراض آمیز به توهین کنندگان به قرآن کریم، شرکت کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به عاملان این هتک حرمت اعلام خواهند کرد.

این اطلاعیه می افزاید: بار دیگر استکبار جهانی با به راه انداختن مزدوری در لباس کشیش به مقدس‌ترین هدیه الهی و کتاب آسمانی (قرآن کریم) توهین کرد و دل بیش از یک میلیارد مسلمان و همچنین میلیون‌ها آزاداندیش ادیان آسمانی دیگر را به درد آورد و عداوت و کینه ابدی خود را نسبت به اسلام و مسلمین بیش از پیش آشکار ساخت.
 
در بخش دیگر این اطلاعیه می‌خوانیم: خناسان و شیاطین این را بدانند که عاقبت گرفتار ابابیلیان حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواهند شد و مسلمانان و دیگر آزادگان جهان نخواهند گذاشت تا مستکبرین به آمال و آرزوهای شیطانی خود دست یابند.
 
در بخش پایانی اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین آمده است: بسیجیان و امت جهان اسلام به همراه دیگر ادیان آسمانی در سراسر جهان و به خصوص در ایران اسلامی روز جمعه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در حرکتی منسجم دیگر بار وحدت و یکپارچگی و همدلی خود را نشان داده و خشم،‌ انزجار و تنفر خود را نسبت به عاملان هتک حرمت به قرآن کریم را اعلام خواهند کرد.
کد خبر 1152160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha