۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۵:۴۰

فریدون معینی:

متولی فوتبال فدراسیون فوتبال است/ نباید دوستی را مقصر ناکامی جلوه دهیم

متولی فوتبال فدراسیون فوتبال است/ نباید دوستی را مقصر ناکامی جلوه دهیم

رئیس کمیته تیم‌های ملی با بیان اینکه باید نتیجه گرایی را کنار بگذاریم و کلان‌تر به فوتبال نگاه کنیم، گفت: نباید به نتیجه زیاد بها دهیم، سرمربی تیم جوانان را سیبل قرار داده و در نهایت وی را مقصر جلوه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون معینی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان کشورمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است در کمیته فنی و کمیته تیم‌های ملی پس از بررسی و ارائه گزارش کادر فنی تیم جوانان در مورد همه مسائل این تیم، بحث شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نتیجه گرایی را کنار بگذاریم و کلان‌تر به فوتبال نگاه کنیم، افزود: نباید به نتیجه زیاد بها داده، سرمربی تیم را سیبل قرار دهیم و در نهایت وی را مقصر جلوه دهیم. فوتبال یک مجموعه است و همان طور که همه می‌دانیم یک ورزش دسته جمعی است و فردی نیست. در فوتبال هیچگاه فرد به راحتی مقصر نمی شود.

رئیس کمیته تیم‌های ملی کشورمان خاطرنشان کرد: همه اتفاقات از جمله مسائل فنی و مشکلات  تیم ملی جوانان در جلسات آینده کمیته فنی و کمیته تیم های ملی بررسی خواهد شد که مسئله پیراهن‌ها هم در آن جلسه بررسی خواهد شد.

وی مورد اظهار نظرهایی که درباره تیم ملی امید از سوی برخی اشخاص مطرح شده ، تاکید کرد: متولی فوتبال کشور، فدراسیون فوتبال است و در این مورد کمیته ملی المپیک هم با فدراسیون فوتبال و فدراسیون با کمیته هماهنگ است اما اگر انتقاداتی هم مطرح می شود باید سازنده و منصفانه باشد نه اینکه بدین گونه که دیدیم پخش شود.

معینی همچنین خاطرنشان کرد: ما نباید از اصل مطلب دور شویم. ادبیات انتقاد باید منصفانه و فنی - مدیریتی باشد، نه اینکه سرسری و بدون فکر مطرح شود.

وی در مورد دیدار تدارکاتی تیم نوجوانان ایران برابر تیم کویت هم تصریح کرد: تیم فوتبال نوجوانان ایران در کویت و در شرایطی که حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه تیم نوجوانان کویت را تشویق می کردند، توانست برابر آن تیم به پیروزی دست یابد. کویتی‌ها سعی در ضد فوتبال داشتند که بازی خوب نوجوانان به شکست آنها انجامید.

معینی در پایان گفت: حدود دو هفته دیگر تیم فوتبال نوجوانان باید با هدایت اکبر محمدی قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ازبکستان که مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان هم محسوب می‌شود، شرکت کند.

کد خبر 1169497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha