۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۷:۳۴

پرویز مظلومی:

آنقدر بازیکن دارم که نگران خط دفاعی نباشم/ امیدوارم استقلال برنده باشد

آنقدر بازیکن دارم که نگران خط دفاعی نباشم/ امیدوارم استقلال برنده باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش با پرسپولیس با بیان اینکه نگرانی از بابت خط دفاعی آبی پوشان ندارد گفت: هر چند برای این دیدار حنیف عمران زاده را در اختیار نداریم اما آنقدر بازیکن دارم که مشکلی در این پست نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین عصر امروز سه شنبه استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر شرایط روحی بسیار خوبی داریم. تمامی بازیکنان آماده هستند و همگی بی صبرانه منتظر آغاز دیدار برابر پرسپولیس هستیم.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی اش از نتیجه دیدار برابر پرسپولیس چیست؟ گفت: نمی خواهم صحبت های کلیشه ای انجام دهم و بگویم این بازی حسایت ندارد و یا اعلام کنم فقط 3 امتیاز دارد. به اعتقاد من چشم تمام فوتبال دوستان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور روز جمعه به این دیدار است و همه بی صبرانه منتظر هستند تا این دیدار را ببینند.

وی افزود: امیدوارم این دیدار جدای نتیجه آن یک بازی جوانمردانه و توام با زیبایی های خاص فوتبال باشد و امیدوارم که در پایان این استقلال باشد که پیروز از زمین خارج می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. من برای سرمربی، بازیکنان و هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستم. مطمئنا آنها نیز برای پیروزی به میدان خواهند آمد و همانند ما دوست دارند وقتی سوت پایان بازی زده شد سه امتیاز از آن آنها باشد. بنابراین پیش بینی نتیجه این دیدار بسیار مشکل است و هر کس که در زمین از موقعیت های خود بهتر استفاده کند قطعا در این دیدار موفق خواهد شد.

مظلومی در پاسخ سئوال خبرنگاران مبنی بر مصدومیت چند مدافع استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خیلی بهتر شده است امروز شما دیدید که هادی شکوری و بیژن کوشکی در تمرینات ما حضور داشته و تمرینات خوبی را نیز انجام دادند و تنها حنیف عمران زاده به دلیل اخراج در بازی مقابل صبا کنار ما نخواهد بود. بنابراین باز هم می گویم در خط دفاع هیچ مشکلی نداشته و آنقدر بازیکن داریم که می توانند با تمام وجود برای ما بازی کرده و مشکلات ما را مرتفع کنند.

وی ادامه داد: این بازی با توجه به حساسیت هایی که دارد قطعا بدون استرس نخواهد بود اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا با تمرینات منظمی که انجام داده ایم استرس را از بازیکنان دور کرده و آنها را با تمام وجود برای این دیدار آماده کنیم.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص ضربات ایستگاهی که چند بازیکن استقلال در زدن آنها تخصص دارند نیز گفت: خوشبختانه چند بازیکن ما در زدن ضربات ایستگاهی فوق العاده هستند و ما برای هر بازی تمرینات ویژه ای را انجام می دهیم که بازی با پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 1169651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha