۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۹:۳۵

منصوریان در گفتگو با مهر:

در بشرویه دنبال علی دایی و خداداد عزیزی بودم/ سرمربی موقتی نیستم!

در بشرویه دنبال علی دایی و خداداد عزیزی بودم/ سرمربی موقتی نیستم!

سرمربی تیم فوتبال امید با بیان اینکه در استانهای محروم به دنبال استعدادیابی برای این تیم هستم گفت: در بشرویه به دنبال استعدادهایی نظیر علی دایی و خداداد عزیزی هستم و به این کارم ایمان دارم.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: کار پشتوانه سازی برای تیم امید را از منطقه کویری و محروم بشرویه واقع در20 کیلومتری شهر طبس شروع کردم چرا که به این کارایمان دارم و آن را جزو اصول اخلاقی و اعتقادی خودم می دانم و به آن عشق می‌ورزم.

وی افزود: امروز که در سن 40 سالگی سرمربی تیم امید هستم بیش از هر زمانی خودم را مدیون جوانهای ایران می دانم و اعتقاد دارم اگر جوان شایسته ای در دورترین نقطه ایران وجود دارد باید به تیم امید دعوت شود.

سرمربی امید تصریح کرد: بازیکنان بزرگی نظیرعلی دایی و خداداد عزیزی هم از این مناطق محروم فوتبال‌شان را شروع کردند و برای ساختن تیمی قدرتمند و صاحب پتانسیل بالا باید به تمام استعدادهای ایران توجه کرد و به عنوان سرمربی تیم امید این وظیفه من است.

وی یادآورشد: در سفر به بشرویه سعی کردم برخی امکانات ورزشی را به این شهر محروم ببرم و در دیدار با مسئولان این شهر بتوانم برای این شهر محروم امکانات ورزشی بیشتری را فراهم کنم و بزودی در دیدار با آقای سعیدلو از ایشان خواهم خواست تا امکانات ورزشی بیشتری را در اختیار این شهر و جوانان پرشور و مستعد آن قرار دهد. 

سرمربی تیم امید تاکید کرد:‌ در گذشته مردم برای من وقت گذاشتند و هزینه کردند تا شدم علیرضا منصوریان و حالا نوبت من است که با سفر به شهرستان‌ها و ارتباط با مربیان پایه در خدمت مردم باشم و بهترین‌ها را به تیم امید دعوت کنم.

منصوریان اضافه کرد: تا آنجا که در توان داشته باشم به تمام استانهای کشور سفرخواهم کرد تا بازیکنانی که می‌توانند به موفقیت تیم امید کمک کنند را شناسایی کنم و در همین راستا پس از بازی با عراق 150 نفر از بهترین بازیکنان رده سنی امید را زیر نظر خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه محمد خرمگاه به عنوان مسئول استعدادیاب با تیم امید همکاری خواهد کرد اظهار داشت: برای زیرنظرگرفتن لیگ‌ها و مسابقات استانی از خرمگاه که مثل چشمانم به او اطمینان دارم و اعتقاد دارم او حق هیچ بازیکنی را ضایع نخواهد کرد دعوت کردم تا در کار ساختن تیم امید به من کمک کند.

سرمربی تیم امید ادامه داد: به خرمگاه اطمینان ویژه‌ای دارم و برایم بسیار قابل اطمینان است و با توجه به رفاقت چند ساله‌ای که بین ما وجود دارد از او خواستم تا بازیکنان امید را در شهرستانها زیر نظر بگیرد و آقای افشارزاده و کفاشیان نیز در جریان این امر قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص دیدار حساس مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک لندن مقابل عراق اظهار داشت: این بازی برای ما اهمیت بسزایی دارد چرا که سکوی پرتاب ما به مرحله نهایی خواهد بود و عبور از سد عراق می‌تواند ما را به موفقیت‌های آینده امیدوارتر کند.

منصوریان اضافه کرد: برای این بازی اسامی 55 نفر را به مسئولان فدراسیون فوتبال دادم تا مشکلات خروجی آنها را حل کنند ضمن اینکه در نظر دارم برای دیدار تدارکاتی با اوکراین که روز 11 خرداد در کی‌یف برگزار خواهد شد، 27 نفر از بازیکنان مطرح امید را به این تیم دعوت کنم که از بین آنها 24 نفر به کی‌یف اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم امید در خصوص اینکه قرارداد وی با تیم امید موقتی خواهد بود یا نه، اظهار داشت: درصحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم قرارداد من با تیم امید بلند مدت و تا پایان جام جهانی 2014 خواهد بود و آقای کی‌روش نیز بر این امر تاکید ویژه‌ای دارد و احتمالاً ظرف روزهای آینده قراردادم با فدراسیون فوتبال را ثبت خواهم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: موفقیت تیم امید در گرو حمایت همه جانبه تمامی اهالی فوتبال خواهد بود و ازهمین جا دست همه پیشکسوتان و کارشناسان را برای کمک به تیم امید به گرمی می‌فشارم و امیدوارم بتوانیم باهمفکری و تعامل تمامی مربیان پایه و پیشکسوت آرزوی چند ساله صعود تیم امید به المپیک را محقق کنیم.

کد خبر 1312949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha