۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۳۲

علی حمودی در گفتگو با مهر:

بعد از جام حذفی در مورد آینده تصمیم می‌گیرم/ از دو تیم مطرح پیشنهاد دارم

بعد از جام حذفی در مورد آینده تصمیم می‌گیرم/ از دو تیم مطرح پیشنهاد دارم

هافبک ملی پوش تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه بعد از جام حذفی در مورد تیم آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد ،گفت: از دو تیم مطرح لیگ پیشنهاد دارم .

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: قراردادم با تیم فولاد به اتمام رسیده و از دو تیم مطرح لیگ برتری پیشنهادهای خوبی دارم که پس ازجام حذفی در مورد آنها تصمیم گیری خواهم کرد.   
 
حمودی با بیان اینکه نتیجه تیم فولاد درتصمیم ام برای آینده تاثیرگذارخواهد بود اظهار داشت: در صورتی که فولاد قهرمان جام حذفی شود و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد فصل آینده را در فولاد خواهم ماند در غیر این صورت احتمال دارد به یکی از تیم های تهرانی یا اصفهانی منتقل شوم.

مدافع چپ تیم فولاد خوزستان در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: من فصل خوبی را همراه تیم فولاد خوزستان پشت سر گذاشتم و در تمامی دیدارهای تیم فولاد در لیگ و جام حذفی حضور داشتم و خوشحالم که توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم و تلاش خواهم کرد تا توانایی هایم را در تیم ملی هم ثابت کنم هر چند در پستی بازی می کنم نفرات خوبی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی در مورد دیدارمرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی مقابل هر یک از این دو تیم دشوار است و تفاوت نمی کند با کدام تیم روبرو شویم ولی کادر فنی برای قهرمانی در جام حذفی برنامه ریزی ویژه ای دارد و تمام تمرکز تیم ما بر روی این هدف متمرکز شده و با قدرت به مصاف هر یک از این دو تیم خواهیم رفت.

کد خبر 1319850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha