۷ خرداد ۱۳۹۰، ۹:۰۸

پناهی در گفتگو با مهر:

منافع ملی را جایگزین منافع شخصی کنیم/ سمندر در رسانه‌ها حرف می‌زند!

منافع ملی را جایگزین منافع شخصی کنیم/ سمندر در رسانه‌ها حرف می‌زند!

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به انتقاداتی که برای حضور وی در انتخابات کنفدراسیون کاراته آسیا مطرح می شود گفت: برای کسب کرسی آسیایی گرفتن باید منافع شخصی را کنار گذاشت و فقط به منافع ملی و موفقیت کاراته ایران فکر کنیم.

سید عباس احمد پناهی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: برای حضور در انتخابات آسیا  و عضویت درهیئت رئیسه ثبت نام کرده و کارهای لازم را نیز در این رابطه انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم کرسی های از دست رفته را دوباره برای کاراته ایران کسب کنیم.

وی در مورد ادعای رئیس پیشین فدراسیون کاراته در مورد موفق نشدن او گفت: من نمی دانم سمندر بر اساس کدام دلیل و مدرک سخن گفته و این ادعایی است که تا زمان برگزاری انتخابات هیچ کس در مورد آن نمی تواند سخن بگوید.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه افزود: من تعجب می کنم که چرا سمندر فقط در مطبوعات سخن گفته و این چنین ادعاهایی را مطرح می کند. در حالی که می توانست بیاید و درخواست حضور در انتخابات را به فدراسیون ارائه دهد تا ما بررسی کنیم. بدون شک اگر ایشان می توانست تضمینی برای انتخاب شدن خود بدهد وی را معرفی می کردیم.

پناهی در پاسخ به این سئوال که دو دستگی در حضور دو ایرانی برای انتخاب در یک پست  باعث موفق نشدن هر و از دست رفتن موقعیت می شود یا خیر؟ گفت: ما در این بخش صلاح کاراته و مصالح ملی را بیش از هر چیزی مد نظر داریم. این دو دوستگی را ما ایجاد نکردیم. سمندر به جای طرح ادعا در مطبوعات می آمد و در فدراسیون با ما مذاکره می کرد. ایشان از ابتدا می گفت که از سوی غرب آسیا می خواهد کاندیدا شود و هیچ مذاکره ای با ما نداشته است. یک نماینده از ایران می توانست طبق قانون شرکت کند.

وی در پایان در مورد غیبت مهران بهنام فر در اردوی تیم ملی در اراک هم  گفت: ایشان صحبتی را در مورد غیبت خود انجام داده است و در این اردو که همراه ما نیست و برای آینده هم چیزی مشخص نیست.

در حاشیه رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در شانگهای چین (اول و دوم مردادماه)، کنگره سالیانه این اتحادیه برگزار و طی آن انتخابات در پست های مختلف اتحادیه برگزار خواهد شد. از ایران سمندر و پناهی برای تصدی یک کرسی در هیئت رئیسه رقابت خواهند کرد.

کد خبر 1321639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha