۷ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۵۴

عبدی در گفتگو با مهر:

دیدار با سپاهان سختی‌های خودش را دارد/ پرسپولیس مدعی قهرمانی است

دیدار با سپاهان سختی‌های خودش را دارد/ پرسپولیس مدعی قهرمانی است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به سختی‌های دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: می‌توان روی پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام حذفی حساب کرد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌‎های جام حذفی باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: داستان جام حذفی، با مسابقات دیگر متفاوت است و این بازی برای هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان سختی‌های خاص خودش را دارد.

وی با بیان اینکه در این بازی بازیکنان باید با دقت و تمرکز بیشتری به میدان بروند، ادامه داد: سال گذشته توانستیم با پیروزی برابر حریفانی که تیم‌های مدعی را حذف کرده‌ بودند، قهرمان جام حذفی شویم. مطمئنا امسال هم پرسپولیس توانایی تکرار عملکرد خوبش در فصل گذشته این جام را دارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سپاهان را می‌توان مهمترین حریف پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در این جام دانست و تاکید کرد: قطعا با ارائه یک بازی منطقی و عاقلانه‌تر و بدون توجه به مسائل حاشیه‌‎ای می‌توانیم در این دیدار که شرایط خاص خودش را دارد، به پیروزی دست یابیم.

وی در مورد اینکه تا چه اندازه به قهرمانی این تیم در جام حذفی امیدوار است، اظهار داشت: با توانایی‌‎هایی که بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای پایانی لیگ از خود نشان دادند، می‌توان امروز روی پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این جام حساب کرد.

عبدی در مورد اینکه اختلافات بوجود آمده بین حبیب کاشانی و علی دایی به پرسپولیس ضربه نمی‌زند، خاطرنشان کرد: این نظر من است که همیشه اختلافات وجود دارد و هیچ وقت نمی‌تواند شرایط باب میل افراد باشد اما باید این مسائل را به خاطر موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هوادارانش تحمل کرد.

وی در مورد صعود دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من ابتدا این موفقیت را به این دو تیم تبریک می‌گویم اما جای خالی پرسپولیس در این مرحله نشان دهنده ضعف‌های ماست. البته باید نقاط ضعف‌مان را بررسی و نظرات و نکات بی اهمیت و پر اهمیت را یادداشت کرده و از آنها الگوهای لازم برای حضور پرقدرت پرسپولیس در مسابقات فصل آینده و موفقیت در میادین داخلی و خارجی را جمع آوری کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه چندی دیگر در کلاس "پرولایسس" انگلستان که تنها 16 نفر و مربیانی همچون زولا، سولسشایر، ساندی اولیسه و ... در آن شرکت می‌کنند، حضور خواهد داشت، گفت: تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. در این فصل خیلی چیزها باب میل من نبود اما به خاطر اینکه پرسپولیس ضربه نخورد، آنها را تحمل کردم زیرا پرسپولیس مهم است نه افرد. با تجربیاتی که در این مدت کسب کردم، بعد از شرکت در کلاس "پرولایسس" انگلستان در مورد آینده کاری‌ام تصمیم گیری خواهم کرد.

کد خبر 1321820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha