۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۱۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تغییر 30 درصدی در ترکیب تیم والیبال سایپا/ ظریف و 3 بازیکن دیگر می‎روند

تغییر 30 درصدی در ترکیب تیم والیبال سایپا/ ظریف و 3 بازیکن دیگر می‎روند

سرمربی تیم والیبال سایپا ضمن تاکید بر اینکه هنوز ترکیب این تیم برای حضور در لیگ برتر 90 نهایی نشده است،گفت: البته 70 درصد ترکیب سال گذشته حفظ خواهد شد و در بخش باقی مانده تغییراتی ایجاد می‎شود.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در فصل آینده مسابقات والیبال لیگ برتر نیز هدایت تیم سایپا را بر عهده خواهد داشت، اظهار داشت: سال گذشته با ارائه یک برنامه سه ساله همکاری با تیم والیبال سایپا را آغاز کردم. بر همین اساس و در راستای برنامه ارائه شده امسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهم داشت.

وی که در لیگ برتر 89 با تیم سایپا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت ضمن ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده، تصریح کرد: سایپا نسبت به ترکیبی که در اختیار داشت نتیجه خوبی در فصل گذشته مسابقات به دست آورد. بنابراین این 70 درصد ترکیب تیم برای سال آینده حفظ می‎شود و فقط 30 درصد تیم دستخوش تغییراتی در فصل  نقل و انتقالات می‎شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا از معرفی گزینه‎های جدید مورد نظر برای حضور در این تیم امتناع کرد اما در مورد بازیکنان جدا شده از تیمش گفت: فرهاد ظریف، پیمان کریمی، معین رحیمی و رضا صفایی بازیکنانی هستند از ترکیب تیم والیبال سایپا برای لیگ برتر آینده جدا خواهند شد.

نفرزاده یادآور شد: البته این بازیکنان با تیم سایپا قرارداد دارند اما خواستار انتقال به تیم‌های دیگری هستند. به همین دلیل این بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار داده‌ایم تا در مورد آنها تصمیم‎گیری کنند. اما به هر حال نمی‌خواهند امسال در سایپا بازی کنند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تاکید کرد: حداکثر تا دو هفته دیگر ترکیب این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر نهایی می‌شود. به هر حال ترکیبی شکل خواهد گرفت که بتواند در لیگ برتر 90 جایگاهی به مراتب بهتر از لیگ گذشته را کسب کند.

کد خبر 1332264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha