۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۵۳

خبرهای کوتاه از شنا و شیرجه

خبرهای کوتاه از شنا و شیرجه

کیهان تاجدینی در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی بوشهر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مجمع با حضور امیرحسین آیت اللهی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و جمعی از مسئولین این هیئت بوشهر برگزار شد که کیهان تاجدینی سرپرست هیئت بوشهر و تنها کاندیدای ریاست، برای چهار سال ریاست این هیئت را برعهده گرفت.

چهارشنبه و پنجشنبه دومین مرحله لیگ شیرجه برگزار می شود
 مرحله دوم از دومین دوره لیگ شیرجه کشور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در مرحله نخست این رقابت ها که 15 اسفندماه سال گذشته در استخر آزادی برگزار شد تیم های هیئت شنای آذربایجان شرقی، فارس، مرکزی، نفت تهران، بانک پاسارگاد و خانه شناگران اصفهان تیم های شرکت کننده را تشکیل می دادند. در مرحله نخست تیم هیئت شنای آذربایجان شرقی مقام نخست را از آن خود کرد.  

نخستین دوره کلاس بازآموزی مربیان شنا در کرمانشاه برگزار شد
نخستین دوره کلاس بازآموزی مربیان شنای استان کرمانشاه زیر نظر مدرسین رسمی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این استان برگزار شد.

در این کلاس مربیان شنا با آخرین اطلاعات و متدهای روز دنیا که چندی پیش توسط الکسی مدرس آمریکایی فدراسیون جهانی شنا در تهران تدریس شده بود آشنا شدند. در این کلاس بازآموزی 60 مربی شنا زیر نظر حشمت الله اجاق و مجید فرزام فر مدرسین رسمی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آموزش دیدند.
کد خبر 1332397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha