۲۹ خرداد ۱۳۹۰، ۲۰:۴۵

بیژن ذوالفقارنسب:

هیچ گزینه‌ای از قبل انتخاب نشده است/ کاشانی در انتخاب سرمربی دخالت ندارد

هیچ گزینه‌ای از قبل انتخاب نشده است/ کاشانی در انتخاب سرمربی دخالت ندارد

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد هیچ گزینه ای از قبل برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب نشده و اعضای کمیته فنی باشگاه به هیچ کس اجازه دخل و تصرفل در تصمیم گیری ها را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ذوالفقارنسب عضو کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس در پایان نشست عصر امروز  کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: باشگاه  پرسپولیس تصمیم گرفته است از این به بعد برای فصل جاری و فصل های آینده سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با نظر اعضای کمیته فنی مشخص کند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس متشکل از پیشکسوتان و اهالی خانواده بزرگ این باشگاه است افزود: خانواده  پرسپولیس اینقدر خانواد با شخصیت و بزرگ دارد که می توانند کمیته فنی پرباری داشته باشد و قطعا در آینده ای نزدیک این کمیته  پربارتر و کامل تر خواهد شد.

عضو کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس با یادآوری انتخاب 5 گزینه برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به انصراف آقایان مایلی کهن و ابراهیم زاده امروز پذیرای آقایان درخشان نماینده تام الاختیار آقای دایی و استیلی بودیم.

ذوالفقارنسب با ابراز تشکر از منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن گفت: در نشست های امروز که از ساعت 13 تا 19 و 30 دقیقه به طول انجامید ابتدا آقای درخشان  برنامه های خود را ارائه کرد و ما سئوالاتی را در خصوص برنامه ارائه شده از ایشان پرسیدیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به عدم حضور آقای دایی، نماینده تام الاختیار ایشان در جلسه حضور یافت بنا بر اصرار نماینده تام الاختیار آقای دایی و با توجه به اینکه ایشان نمی توانست پاسخگوی فنی سئوالات ما باشد تماس تلفنی با آقای دایی برقرار کردیم و در مصاحبه کنفرانسی 20 دقیقه ای در خصوص مسائل فنی با سرمربی فصل گذشته پرسپولیس صحبت کردیم.

این عضو کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در گفتگو با آقای دایی بیشتر در مورد حواشی و اتفاقات فصل گذشته صحبت کردیم کمتر فرصت شد مباحث فنی را مطرح کنیم.

وی به حضور حمید  استیلی در جمع اعضای کمیته فنی باشگاه اشاره کرد و گفت: ما در نشست های امروز  موارد فنی که از طرف گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال  پرسپولیس مطرح شد را جمع بندی کردیم و با ارزیابی آنها مربی ای را انتخاب خواهیم کرد که نیازهای تیم پرطرفدار و مقبول تیم  پرسپولیس در جامعه را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه سرمربی فصل آینده پرسپولیس باید شخصیت و وجهه خوبی در جامعه داشته باشد خاطرنشان کرد: فرصتی که سرمربی تیم  پرسپولیس می شود باشد در تمام زمینه ها الگو باشد.

این عضو کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس برنامه مداری و برنامه محوری را از مهمترین موضوعات مورد نظر این کمیته در انتخاب سرمربی فصل آینده سرخپوشان عنوان کرد و گفت:  مربی ای که هدایت تیم  پرسپولیس را برعهده بگیرد باید از دانش فنی مناسبی برخوردار باشد که خوشبختانه هر سه مربی ای که گزینه مربی گری  پرسپولیس هستند کلاس A آسیا را گذرانده و سوابق خوبی در عرصه مربی گری دارند.

وی توافق در خصوص مسائل مالی را از دیگر موارد تعیین کننده در عقد قرارداد با سرمربی  پرسپولیس خواند  و گفت: بر اساس دستورالعمل مدیریت باشگاه باید موارد مالی هم مد نظر قرار دهیم که در این خصوص با گزینه های هدایت تیم فوتبال  پرسپولیس صحبت کردیم .

"انتخاب سرمربی برای تیم  پرسپولیس بحث مهمی است و فرصت اشتباه کردن در این خصوص را نداریم"

ذوالفقارنسب با بیان این جمله افزود: ما باید به جمع بندی کامل برسیم تا نقطه نظرات خود را عنوان کنیم. تا به این لحظه این امر محقق نشده و هنوز به جمع بندی کامل نرسیده ایم.

عضو کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ گزینه ای از قبل برای هدایت تیم فوتبال  پرسپولیس انتخاب نشده و مواردی که در این خصوص مطرح شده به هیچ عنوان درست نیست.

وی افزود: در اسرع وقت نتایج بررسی های خود را اعلام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن سرمربی تیم فوتبال  پرسپولیس معرفی خواهد شد.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به چند روز نمی کشد و در اسرع وقت فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده به نتیجه رسیده و گزینه هدایت  پرسپولیس را مشخص کنیم.

وی در خصوص برنامه های مربیانی که گزینه هدایت سرخپوشان هستند گفت: به تبع تمامی برنامه ها محاسن و ایرادهایی داشت اما باید عنوان کنم هر سه گزینه شایستگی هدایت  پرسپولیس را دارند و امتیازهای آنها به هم نزدیک است به همین منظور فرصت خواسته ایم  تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد : ما سه نفر (اعضای کمیته فنی باشگاه  پرسپولیس) اجازه نمی دهیم در انتخابمان دخل و تصرفی صورت بگیرد.

وی افزود: آقای کاشانی در بحث بررسی گزینه ها هیچ دخالتی نکرده و این مسئولیت را به کمیته فنی واگذار کرده است.

ذوالفقارنسب در واکنش به خبرنگاری که گفت علی دایی با توجه به تجربه یک فصل و نیم  هدایت تیم  پرسپولیس از شانس بیشتری از دو گزینه دیگر برخوردار است؟ گفت: این نظر شماست همانطور که گفتم شانس همه گزینه ها برابر است.

کد خبر 1339240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha