۲۹ خرداد ۱۳۹۰، ۲۱:۵۷

پس ازنشست کمیته فنی با کاشانی/

سرمربی پرسپولیس دوشنبه معرفی می‌شود/ گزینه نهایی انتخاب شد!

سرمربی پرسپولیس دوشنبه معرفی می‌شود/ گزینه نهایی انتخاب شد!

کمیته فنی باشگاه پرسپولیس که روز یکشنبه میزبان سه گزینه مورد نظر مسئولان این باشگاه برای نشستن روی نیمکت بود، پس از بررسی‌های لازم روز دوشنبه نظر نهایی خود را در مورد سرمربی سرخپوشان در لیگ یازدهم اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای کمیته سه نفره فنی پرسپولیس (پنجعلی، زادمهر و ذوالفقارنسب) با سه گزینه مورد نظر این باشگاه برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان در فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر عصر یکشنبه در محل این باشگاه برگزار شد و گزینه ها از برنامه هایشان دفاع کردند.

محمد پنجعلی، محمد زادمهر و بیژن ذوالفقارنسب اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در نشست روز یکشنبه

اعضای کمیته فنی باشگاه پس از پایان جلسه با گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه جلسه خود را با حضور حبیب کاشانی سرپرست باشگاه ادامه دادند که این جلسه تا ساعت 21:40 ادامه داشت و در خصوص گزینه نهایی بحث و تبادل نظر شد. اعضای این کمیته اعلام کردند با پایان بررسی های لازم، روز دوشنبه (30 خرداد) نظر خود را اعلام خواهند کرد.

حمید استیلی، حمید درخشان و علی دایی گزینه های مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده هستند که برنامه هر سه به باشگاه ارائه شد و عصر یکشنبه در حضور کمیته فنی و کاشانی، گزینه ها به دفاع از برنامه هایشان پرداختند. از بین این سه گزینه علی دایی در سفر اروپایی بود و نماینده اش در نشست حضور داشت.

کد خبر 1339273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha