۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۷:۵۶

سرکنسول های عراق در مشهد ، اهواز و کرمانشاه روانامه خود را تسلیم کردند

سرکنسول های عراق در مشهد ، اهواز و کرمانشاه روانامه خود را تسلیم کردند

سرکنسول های جدید عراق در شهرهای مشهد مقدس ، اهواز و کرمانشاه عصر امروز دوشنبه در دیدار با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه روانامه های خود را تسلیم وی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز خرسندی از این دیدار و آغاز بکار سرکنسول های جدید عراق در ایران ، برای ایشان در انجام ماموریت مهم خود در خدمت به مردم دو کشور بویژه در ارائه خدمات و تسهیل امور کنسولی به زوار عزیز عتبات عالیات آرزوی موفقیت کرد.

صالحی با اشاره به وجود عناصر مهم همسایگی و مشترکات دینی و فرهنگی و اجتماعی بین مردم دو کشور ، از روند خوب روابط بین تهران و بغداد ابراز رضایت کرد و در عین حال بر ضرورت تلاش برای توسعه و گسترش آن در همه ابعاد اقتصادی و تجاری و علمی و فناوری و فرهنگی بویژه در امور کنسولی و ارائه تسهیلات مناسب و تسریع آن برای تقویت ارتباطات و تعاملات دوستانه مردم دو کشور تاکید کرد.

مجید الشیخ سفیر عراق نیز که در این دیدار حضور داشت با ابلاغ سلامهای هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق به دکتر صالحی، بر اهتمام بالای مسئولین عالیرتبه عراقی برای پیشبرد روابط تاکید کرد و ازحمایتها و تلاشهای کشورمان در روند توسعه و گسترش همه جانبه و بیش از پیش روابط بین دو کشور همسایه و مسلمان تقدیر و تشکر کرد.

مشهد ابراهیم مصطفی هاشم ابراهیم هاشم الصالحی ، مشهد ابراهیم مصطفی جعفر جمال الدین و باسم عباس داوود سرکنسول های جدید عراق در شهرهای مشهد مقدس، اهواز و کرمانشاه نیز در این دیدار با ابلاغ سلامها و درودهای صمیمی مردم شهرهای مختلف عراق بویژه در نجف ، کربلا و کاظیمن به وزیر امور خارجه کشورمان اطمینان دادند همه تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مردم دو کشور بویژه زائران مراقد مطهر امامان معصوم (ع) در ایران و عراق بکار خواهند گرفت.

کد خبر 1435889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha