۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۵:۵۵

تیروکمان قهرمانی آسیا - تهران/

زمانی‌نژاد: فینال تیمی به اندازه سه مسابقه از من انرژی گرفت

زمانی‌نژاد: فینال تیمی به اندازه سه مسابقه از من انرژی گرفت

کاپیتان تیم ملی تیراندازی باکمان کشورمان پس از کسب مدل طلای تیمی کامپوند مردان، گفت: فینال تیمی امروز به اندازه سه مسابقه از من انرژی گرفت.

رضا زمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مسابقه سختی بود. این مسابقه در شرایط نامناسب جوی و وزش شدید باد از من به اندازه سه مسابقه انرژی گرفت.

عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان خاطرنشان کرد: به لطف خدا توانستیم در این رقابت نزدیک برابر تیم کره جنوبی یکی از مدعیان آسیا و جهان با اختلاف خوبی به برتری برسیم. من این مدال طلای با ارزش را پیشکش مردم ایران می کنم.

وی ادامه داد: کره به هیچ عنوان حریف آسانی نبود. به نظرم سطح رقابتهای این دوره دست کمی از مسابقات آسیایی قبلی ندارد. تیم ما در راند های اول از تیم کره عقب بود. با وجود اینکه باد شدیدی می وزید به نظرم تمرینات سخت تیم و آمادگی خوب بچه ها به ما در جلو افتادن از رقیب مان کمک زیادی کرد. فردا اعضای تیم کامپوند مردان در بخش انفرادی حذفی مسابقه دارند. من در دور مقدماتی در رده اول قرار گرفتم و فردا برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.

هفدهمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن از 28 مهر تا دوم آبان ماه در تهران برگزار می شود. تیم کامپوند مردان ایران در دومین روز این رقابتها صاحب نشان طلای تیمی شد.

کد خبر 1439255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha