۱۰ آبان ۱۳۹۰، ۹:۰۳

"یک لقمه خنده" از شبکه دوم پخش می‌شود

"یک لقمه خنده" از شبکه دوم پخش می‌شود

مسابقه آشپزی "یک لقمه خنده" به تهیه‌کنندگی سوسن کرامتی و ژاله موقر از شنبه 14 آبان از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مسابقه که در قالب دو گروه برگزار خواهد شد بچه‌ها می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 30000245 همراه یکی از اعضای خانواده خود در آن شرکت کنند.

در این مسابقه، مواد مورد نیاز برای پختن غذای بخش مسابقه در ویترینی قرار داده شده که در حین برگزاری "یک لقمه خنده" از بچه‌ها خواسته می‌شود تا بر اساس تشخیص خود، مواد مورد نیاز آن غذا را از ویترین برداشته و برای پختن تحویل پدر یا مادر خود دهند.

مسابقه "یک لقمه خنده" که از مضمونی طنز برخوردار است با ایجاد فضای شاد و مفرح قوه تشخیص، خلاقیت و توانایی بچه‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهد داد. این مسابقه که از جنبه‌های آموزشی نیز برخوردار است بازنده نخواهد داشت و هر دو گروه شرکت کننده آن برنده خواهند بود.

"یک لقمه خنده" با دکوری جدید در قالب 90 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید می‌شود که 24 قسمت آن با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های محبوب کودکان به همراه یکی از فرزندانشان در این مسابقه خواهد بود.

اجرای این برنامه را مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) بر عهده دارد و هر روز بعدازظهرها ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان فنی: زهره جهانی، کارگردان هنری: مجتبی ظریفیان، تصویربرداران: احمد عسگریان زاده، حسین باقری، سیامک عابدزاده، علی قدیانی، وحید بصائری، موسیقی: بهنام صبوحی، پژمان مرتضوی، صدابردار: فرهاد امامی، فرانک محمدیان، دستیار صدابردار: میثم معتمدی، طراح و نورپرداز: یوسف کرامتی، دستیار نورپرداز: وحید مجیدی، نویسندگان: آزاده رضایی، ساناز اسدی، مهدی داستانی، منشی صحنه: سودابه شیرزادی، مدیر تولید: علی نقی حسینی، اجرای گریم: سورنا دَوَلو ـ مهری خسروتاش، شعر تیتراژ: هنگامه مفید، شاعر: الهام فرزانه.
کد خبر 1449088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha