۷ آذر ۱۳۹۰، ۱۲:۲۵

رئیس کمیته دفاعی مجلس:

تهدیدات اسرائیل علیه ایران برای تقویت روحیه صهیونیست‌ها است

تهدیدات اسرائیل علیه ایران برای تقویت روحیه صهیونیست‌ها است

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وضعیت رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر بسیار متزلزل بوده است، گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران برای تقویت روحیه شهروندان این رژیم است.

غلامرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: موقعیت رژیم صهیونیستی در دهه های اخیر هیچ گاه به ضعف موقعیت فعلی نبوده است.

وی افزود: سران کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در منطقه که همواره در حمایت از این رژیم سنگ تمام می گذاشتند در پی بیداری اسلامی کنار گذاشته شدند و مردم به پاخاسته انقلاب اسلامی خواسته های ضد صهیونیستی خود را فریاد زدند که نمونه بارز آن در مصر مشاهده می شود.

رئیس کمیته دفاعی مجلس با تأکید بر اینکه وضعیت رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر به خصوص در مبارزه با حزب الله لبنان و جنبش اسلامی حماس نشان می دهد که آنها در وضعیت بسیار متزلزلی هستند، گفت: هم اکنون وضعیت در داخل اسرائیل بسیار متزلزل است و بسیاری از شهروندان درون آن برای اولین بار با راهپیمایی های پرجمعیت خود را نشان می دهند. لذا معتقدم اگر شرایط را کنار هم بگذاریم رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان نیاز به تقویت روحیه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران یک جنگ روانی برای تقویت روحیه درونی است، گفت: اسرائیل با عنوان کردن سخنانی مانند روی میز قرار داشتن حمله نظامی به ایران حرفهای گنده تر از دهان خود می زند و من این را یک خالی بندی صهیونیستی می دانم.

کد خبر 1470681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha